Ugrás a tartalomra

Irodai koordinátor

Partnerünk egy nemzetközi háttérrel rendelkező, technológiai fókuszú és innovatív vállalat, amely kulcsszerepet tölt be a közlekedési infrastruktúra fejlesztésében és digitalizációjában. Több évtizedes tapasztalattal, stabil háttérrel és folyamatos innovációval támogatja a fenntartható városi mobilitást. Budapesti irodája egy nemzetközi projektközpont része, ahol a szakmai kiválóság és a csapatmunka kéz a kézben jár.

Feladatok:

  • Az iroda napi működésének biztosítása, folyamatok koordinálása és ellenőrzése
  • Adat- és dokumentumkezelési szabályok betartása és betartatása
  • Irodai eszközök, tisztítószerek, higiéniás termékek beszerzése és készletfigyelés
  • Eszközök karbantartásának, szervizelésének intézése
  • Kapcsolattartás az irodaház üzemeltetésével, hibabejelentések kezelése
  • Irodafelújítások szervezésében való aktív részvétel
  • Takarítócéggel való együttműködés
  • Éves költségvetés tervezése, nyomon követése, jóváhagyások kezelése
  • Gépkocsipark adminisztratív támogatása, havi kimutatások készítése
  • Tárgyalók használatának koordinálása, naptárkezelés
  • Postai ügyintézés, dokumentumok iktatása, digitalizálása
  • Utazási segédletek biztosítása (pl. parkolókártyák, taxicsekkek)
  • Bejövő dokumentumok rögzítése, iktatása
  • Telefonhívások, e-mailek, faxok kezelése
  • Futárrendelés intézése
  • Tárgyalók, konyha és közös terek rendezettségének biztosítása
  • Vendégek fogadása, kiszolgálása, bekészítések biztosítása

Elvárások:

  • Önálló, felelősségteljes munkavégzés
  • 1-3 éves tapasztalat
  • Proaktív, rugalmas hozzáállás
  • Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Strukturált gondolkodás, feladatérzékenység
  • Saját ötletek, javaslatok megfogalmazása
  • Határozott, mégis kedves személyiség

Munkaidő:

  • Teljes munkaidő, heti 40 órás munkavégzés

Amit kínálunk:

  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Nemzetközi munkakörnyezet
  • Versenyképes bérezés és egyéb juttatások (Corporate bónusz, SZÉP kártya)
  • Kétévente menedzser szűrés
  • Kockázati életbiztosítás

Ha magadra ismertél, és szívesen lennél egy megbízható, professzionális csapat része, várjuk jelentkezésedet! Lépj velünk kapcsolatba, és alakítsd velünk a jövő irodai működését!

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!

Irodai koordinátor

Budapest
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 10.10.2025

Állás megosztása

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!