Ugrás a tartalomra

Irodai adminisztrátor

Szereted, ha minden a helyén van – és közben mások élményekkel gazdagodnak?

Irodai adminisztrátorként partnerünknél a háttérből teremthetsz stabil, átlátható rendszert, hogy minden gördülékenyen működjön. A pénzügyi adminisztráció, a táblázatok világa és az ügyfelekkel való kapcsolattartás is része a mindennapoknak – ha ezekben otthon vagy, várunk partnerünk csapatába!



Feladatok / Tasks

  • Számlázás online rendszerben

  • Kapcsolódó területek munkájának támogatása

  • Irodavezetőnek történő riportálás

  • Ügyfelekkel történő telefonos és online kapcsolattartás

  • Táblázatok átlátása és kezelése




Elvárások: 
  • Magabiztos Microsoft Office használat

  • Pénzügyi területen szerzett jártasság

  • Jó problémamegoldó, logikus gondolkodásmód és szervező képesség

  • Határozottság

  • Tanulási hajlandóság

  • Magabiztos angol nyelvtudás

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Irodai adminisztrátor

Debrecen
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 27.06.2025

Állás megosztása

Hasonló állások