
HR & Office Specialist
- HR-folyamatok teljes körű menedzselése: toborzás, beléptetés és kiléptetés, munkaszerződések kezelése, bérszámfejtési adatok előkészítése, képzések és dolgozói fejlesztések koordinálása,
- A munkaügyi és adminisztratív nyilvántartások naprakészen tartása, a jogszabályoknak megfelelően,
- A napi irodai működés biztosítása: beszerzések, szolgáltatók koordinálása, dokumentumkezelés,
- Rendezvények és üzleti utak szervezése, a vezetők támogatása operatív ügyekben,
- Kapcsolattartás a hatóságokkal, külső partnerekkel és a nemzetközi központtal,
- A gyár megnyitásához és induló működéséhez kapcsolódó előkészítő feladatok támogatása.
Elvárások / Requirements
- Felsőfokú, szakirányú végzettség,
- Magabiztos angol nyelvtudás (írásban és szóban),
- HR és adminisztratív területen szerzett szakmai tapasztalat,
- Munkaügyi és munkajogi szabályozás ismerete,
- Magas szintű MS Office felhasználói ismeret,
Előnyt jelent:
- Tapasztalat multinacionális környezetben,
- Alapvető pénzügyi/adminisztratív ismeretek.
Amit nyújtunk / Benefits
- Stabil, hosszú távú karrierlehetőség egy dinamikusan fejlődő iparágban,
- Fejlődési és előrelépési lehetőség a vállalat magyarországi növekedésével párhuzamosan,
- Inspiráló, támogató munkakörnyezet, ahol valóban számít a munkád,
- Nemzetközi munkakörnyezet.
a0tbI00000SFOJiQAP
Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!