Ugrás a tartalomra

HR & Office Specialist

  • HR-folyamatok teljes körű menedzselése: toborzás, beléptetés és kiléptetés, munkaszerződések kezelése, bérszámfejtési adatok előkészítése, képzések és dolgozói fejlesztések koordinálása,
  • A munkaügyi és adminisztratív nyilvántartások naprakészen tartása, a jogszabályoknak megfelelően,
  • A napi irodai működés biztosítása: beszerzések, szolgáltatók koordinálása, dokumentumkezelés,
  • Rendezvények és üzleti utak szervezése, a vezetők támogatása operatív ügyekben,
  • Kapcsolattartás a hatóságokkal, külső partnerekkel és a nemzetközi központtal,
  • A gyár megnyitásához és induló működéséhez kapcsolódó előkészítő feladatok támogatása.

Elvárások / Requirements

  • Felsőfokú, szakirányú végzettség,
  • Magabiztos angol nyelvtudás (írásban és szóban),
  • HR és adminisztratív területen szerzett szakmai tapasztalat,
  • Munkaügyi és munkajogi szabályozás ismerete,
  • Magas szintű MS Office felhasználói ismeret,


Előnyt jelent:

  • Tapasztalat multinacionális környezetben,
  • Alapvető pénzügyi/adminisztratív ismeretek.

Amit nyújtunk / Benefits

  • Stabil, hosszú távú karrierlehetőség egy dinamikusan fejlődő iparágban,
  • Fejlődési és előrelépési lehetőség a vállalat magyarországi növekedésével párhuzamosan,
  • Inspiráló, támogató munkakörnyezet, ahol valóban számít a munkád,
  • Nemzetközi munkakörnyezet.

a0tbI00000SFOJiQAP

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!

HR & Office Specialist

Heves
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 10.11.2025

Állás megosztása

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!