Ugrás a tartalomra

HR GENERALISTA

Főbb feladataid lesznek:

  • A teljes toborzási folyamat lebonyolítása fizikai pozíciókra (állásbörzéken való részvétel, álláshirdetések készítése, jelentkezések előszűrése, telefonos interjúk lefolytatása, személyes interjúk megszervezése a HR/osztályvezetőkkel, ajánlatok kiküldése, visszajelzés nyújtása az elutasított jelentkezőknek)
  • Együttműködés munkaerő-kölcsönző cégekkel, ideértve a havi számlák egyeztetését
  • Új belépők támogatása és nyomon követése – személyes adatok begyűjtése, beléptetés koordinálása, dokumentumok rögzítése a belső vállalati rendszerben, minden szükséges jogi dokumentum (munkaszerződés, munkaköri leírás, tájékoztató levél stb.) előkészítése a személyi anyaghoz
  • Munkavállalói dokumentumok gyűjtése és archiválása papíralapon a jogszabályi előírásoknak megfelelően / munkavállalói dokumentáció elektronikus formában való kezelése
  • Egészségügyi alkalmassági vizsgálatok (belépő, időszakos, kontroll) határidejének nyomon követése, eredmények archiválása
  • Rendszeres és eseti riportok készítése a HR vezető/HR igazgató kérésére
  • Nemzetközi HR projektekhez és rendszerbevezetésekhez kapcsolódó dokumentumok fordítása és felülvizsgálata (angol), ha szükséges
  • A magyarországi időnyilvántartó rendszer kezelése, illetve online jelenléti ív előkészítése, romániai munkavállalók munkaidő-információinak összegyűjtése, jóváhagyás kérése a vezetőktől, kitöltött ívek és bónuszinformációk továbbítása a külső romániai bérszámfejtésnek
  • Állásbörzéken való részvétel toborzási és munkáltatói márkaépítési célból

Ideális jelölt vagy, ha:

  • Felsőfokú végezettséggel rendelkezel
  • Van 1–3 év szakmai tapasztalatod HR területen (HR asszisztens, toborzási munkatárs, recruiter vagy generalista pozícióban)
  • Magabiztos közéfokú angol nyelvtudással rendelkezel szóban és írásban egyaránt
  • A feladatokat önállóan és felelősségteljesen ellátod
  • Nem rettensz vissza a csapatmunkától
  • Analitikus gondolkodásmóddal rendelkezel
  • Pontosan, alaposan és lelkiismeretesen végzed a rád bízott munkát

Előnyt jelent:

  • Szakirányú felsőfokú végzettség HR vagy gazdasági területen
  • Gyártó vagy multinacionális vállalatnál szerzett tapasztalat

Amit kínálnak Számodra:

  • Versenyképes juttatási csomagot (fizetés + Cafeteria évi br. 600.000 Ft + éves bónusz)
  • Átlagon felüli km hozzájárulást
  • Medicover csomagot
  • Home Office lehetőség megegyezés szerint
  • Biztosítják a betanítást
  • Biztos nemzetközi hátteret
  • Határozatlan idejű munkaszerződést
  • Tanulási, fejlődési lehetőséget
  • Változatos feladatokat
  • Kedvezményes étkezést, reggeli péksüteményt és gyümölcsöt

Munkavégzés helye: Újhartyán (Ipari Park, az M5-ös autópálya mellett)

 

Munkaidő: rugalmas munkaidő

 

Jelentkezés módja:

  • Küldd el nekünk lehetőleg fényképes ANGOL és MAGYAR nyelvű szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].

HR GENERALISTA

Pest
Home office / Hibrid

Frissítés dátuma: 24.08.2025

Állás megosztása

Hasonló állások

Pest megye
Budapest
Szolnok
Százhalombatta