Ugrás a tartalomra

Szeretnél egy nagy múltra visszatekintő, magyar nagyvállalatnál dolgozni? Kihívást jelentő feladatokat keresel? A Magyar Posta Zrt. IT Irányitási Igazgatósága Helpdesk csoportvezető munkatársat keres.

Főbb feladatok

  • 20 fős Helpdesk csoport napi munkájának koordinálása és irányítása
  • Munkaidő beosztás elkészítése
  • Kapcsolattartás ügyfelekkel, reklamációkezelés, szükséges eszkalációk elindítása
  • Szoros együttműködés a támogató területekkel, megoldókkal
  • A terület hatáskörébe tartozó Helpdesk funkció folyamatos, SLA szerinti működésének biztosítása
  • Ügyfélelégedettség monitorozása
  • A csoporttagok teljesítményének rendszeres értékelése és visszacsatolás biztosítása
  • A csoport belső kommunikációjának elősegítése, szakmai fejlődésének támogatása, képzési lehetőségek biztosítása
  • Mentorálás és coaching a csoport tagjai számára
  • Az informatikai stratégia megvalósításának támogatása, szükség esetén projektszerű feladatok koordinációja
  • A service desk rendszer adatgazdai feladatainak ellátása
  • Fejlesztési lehetőségek felkutatása, javaslatok elkészítése
  • Támogatás a megfelelősségi ellenőrzések során
  • Jelentések készítése és prezentálása
  • Munkatervek és célok meghatározása

Munkakör betöltésének feltételei

  • Egyetemi/főiskolai végzettség
  • minimum 2-3 év csoportvezetői tapasztalat
  • Időmenedzsment, erőforrás-menedzsment
  • Kiváló szervezési és kommunikációs készség
  • Csoportvezetésben és változáskezelésben szerzett tapasztalat
  • Ticketing, valamint Call Centerrendszerek használatában szerzett tapasztalat
  • Jelentéskészítési, prezentációs készségek
  • Erős ügyfélközpontú hozzáállás
  • Előremutató megoldásokat eredményező konfliktuskezelés
  • Kreatív gondolkodás, nyitottság a tanulásra, fejlődésre, változásra,
  • Proaktív személyiség, rendszerszemlélet
  • Problémamegoldó képesség
  • Döntéshozatali képesség
  • Csapatszellem
  • Empátia, Motivációs készség

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Informatikai Helpesk területen szerzett szakmai tapasztalat
  • Contact center rendszerek menedzsment felületének ismerete, riportok, lekérdezések készítése
  • ITIL ismeret
  • Projektmenedzsment alapismeretek

Egyéb

  • Munkarend: kötetlen
  • Munkaviszony: Határozatlan
  • A munkavégzés helye: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6. és 1201 Budapest, Nagysándor József utca 1-5.
  • Ha inkább hivatást szeretnél, és nem csak egy munkát, jelentkezz hozzánk.
A jelentkező a jelentkezéssel önkéntesen hozzájárul, hogy a Magyar Posta Zrt. (Székhely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6., Cg:01-10-042463, adatvédelmi tisztviselő: adatvedelem@posta.hu) a jelentkezésben megadott adatait a meghirdetett vagy az álláspályázat időszakában felmerülő másik betölthető pozícióra alkalmas jelölt kiválasztása céljából a kiválasztási eljárás végéig kezelje. A jelentkező az adatai törlését, a hozzájárulásának visszavonását a 1540 Budapest postacímen, vagy a toborzas@posta.hu e-mail-címen kérheti. Hozzájárulásának visszavonása azonban nem érinti a visszavonás előtt folytatott adatkezelés jogszerűségét. Az adatkezelésről a további tájékoztatás elérhető a www.posta.hu Adatkezelési tájékoztató menüpontjában.

Helpdesk csoportvezető

Budapest
Teljes munkaidős
Legalább 1 év tapasztalat

Frissítés dátuma: 01.09.2025

Állás megosztása