A következő feladatokban számítanak Önre:
- Számviteli és adózási feladatok teljeskörű irányítása, havi/éves zárások, beszámolók, bevallások és hatósági adatszolgáltatások elkészítése
- Kontrolling, könyvelés, pénzügy és HR területek vezetése, pénzügyi kimutatások, tervek, előrejelzések és ellenőrzések koordinálása
- Kapcsolattartás hatóságokkal, bankokkal, könyvvizsgálóval, valamint szoros együttműködés a társvállalatokkal
- Jogszabályi kérdések kezelése, könyvelők szakmai támogatása, elhatárolások, költség- és bérfelosztások, adók könyvelése, ÁFA- és járulékbevallások, ÁFA ellenőrzés
- Részvétel a vállalati stratégiában, pályázatok előkészítése és nyomon követése, ad-hoc pénzügyi/számviteli feladatok ellátása
A pozíció betöltésének feltételei:
- Felsőfokú pénzügyi vagy számviteli végzettség
- Regisztrált mérlegképes könyvelői képesítés
- Legalább 10 éves könyvelési tapasztalat gyártó/termelő vállalatnál
- Minimum 5 éves vezetői gyakorlat
- Stabil, naprakész adózási, pénzügyi, számviteli ismeretek
- MS Office felhasználói szintű ismerete
A kiválasztásnál előnyt jelent:
- Navision / integrált vállalatirányítási rendszer ismerete
Amit Partnerünk kínál:
- Tapasztalati szintnek megfelelő alapbér
- Éves prémium (célkitűzések teljesítése alapján, kb. 2 havi bruttó bér)
- Céges autó korlátlan magánhasználatra
- Cafeteria (próbaidő után havi nettó 15.000 Ft, ezen felül jelenlét függvényében havi nettó 15.000 Ft SZÉP Kártya)
Munkavégzés helye:
- Kerekegyháza
Munkaidő:
- Hétfőtől péntekig 7:00-15:30-ig
Amennyiben érdekli a meghirdetett pozíció, küldje el frissített önéletrajzát a „Jelentkezés” gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].