Nemcsak a rendelések pontos és időben történő feldolgozására törekszünk, hanem folyamatosan dolgozunk az export- és tranzakciós folyamatok optimalizálásán, valamint a fejlesztési lehetőségek beépítésén is.
Amennyiben rendelkezel külkereskedelmi vagy export tapasztalattal, jól kommunikálsz német és angol nyelven, valamint szívesen dolgoznál nemzetközi környezetben, várjuk jelentkezésed Export Operációs Koordinátor pozícióba!
Feladatok
-
Ügyfélmegrendelések és exportfolyamatok teljes körű kezelése ERP és CRM rendszerekben
-
Ajánlatok előkészítése, ügyfelek támogatása a legmegfelelőbb megoldás kiválasztásában
-
Szállítmányok szervezése világszerte (futár, légi, közúti, tengeri fuvar)
-
Exportdokumentáció és számlázás előkészítése, reklamációk kezelése
-
Szoros együttműködés a hazai és nemzetközi partnerekkel, valamint a belső részlegekkel
-
Részvétel folyamatfejlesztési és minőségbiztosítási kezdeményezésekben
Egyéb információk
-
Munkavégzés helye: Budapest, 15. kerület
-
Munkaidő: H-P: 8:00 - 17:00
-
Kereskedelmi végzettség külkereskedelmi szakirányú továbbképzéssel (előny)
-
Tapasztalat rendelésfeldolgozás, export vagy tranzakciós szolgáltatások területén
-
Alapismeretek exportszabályozásról, vámeljárásról és nemzetközi logisztikáról
-
Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban (német nyelvtudás előny)
-
MS Office 365 magabiztos használata, ERP/CRM rendszerek ismerete előnyt jelent
-
Precíz, strukturált munkavégzés, ügyfélorientált szemlélet, csapatszellem
-
Versenyképes juttatási csomag
-
Nemzetközi környezetben való szakmai fejlődési lehetőség
-
Stabil, támogató munkahelyi háttér
-
Modern digitális eszközökkel való munkavégzés
-
Home-office lehetőség