Ugrás a tartalomra

ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS

Feladatok:

  • Beérkező rendelések rögzítése a céges ügyviteli rendszerben.
  • Bemutatótermükbe érkező látogatók körbevezetése, tájékoztatása a kiállított termékről.
  • Az áruk kereskedelmével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása: árajánlatok készítése, szállítási dokumentációk, számlák, készítése, a partnertörzs, cikktörzs szükség szerinti kezelése.
  • Ügyfelekkel, belföldi és külföldi beszállítókkal, területi képviselőkkel való kapcsolattartás e-mailben és telefonon keresztül.
  • A kiszállításra előkészített áruk helyességének ellenőrzése a fuvarlevélen szereplő adatokkal összevetve (mennyiség, cikkszám stb.).
  • Futárszolgálatok rendszerein keresztül történő fuvarrendelés, és a kiszállításokhoz szükséges okmányok elkészítése.
  • Beérkező e-mailek feldolgozása, megválaszolása.
  • A forgalmazott termékkel kapcsolatban felmerülő szakmai kérdések megválaszolása, tanácsadás.
  • Webshopuk bővítésében naprakészen tartásában való aktív közreműködés.

Az állás betöltéséhez szükséges:

  • Minimum középfokú végzettség.
  • 1–3 év tapasztalat értékesítési asszisztensi vagy értékesítést támogató pozícióban.
  • Alapfokú német vagy angol nyelvismeret főként írásban (napi levelezéshez szükséges).
  • Olyan személyt keresnek, aki nyitott a folyamatos tanulásra, csapatban jól együttműködik, konstruktív és proaktív személyiség.
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség szóban és írásban.
  • Számítógépes programok készség szintű kezelése (levelező rendszer, Excel, Word stb.).
  • Megbízható, önálló, rendszerezett és felelősségteljes munkavégzés.

Előnyt jelent:

  • Szakirányú kereskedelmi, műszaki, asztalosipari végzettség.
  • Műszaki beállítottság.
  • Asztalosipari - műbútor asztalos- termékek kereskedelmében szerzett tapasztalat.

Amit nyújtani tudnak:

  • A feladatokhoz igazított munkabér.
  • Céges eredménytől függő prémium félévkor és év végén.
  • Munkába járás támogatása.
  • Fejlődési lehetőség, külföldi szakmai utak, tréningek.
  • Rendezett munkakörülmények.
  • Fiatalos, dinamikus csapat.
  • Stabil, megbízható, dinamikusan fejlődő munkáltató.

Munkavégzés helye:

  • Jelenleg: Veresegyház
  • 2026 második felétől: Gödöllő Ipari Park

Munkaidő:

  • Hétfőtől-csütörtökig 8:00-16:30, péntekenként 8:00-15:00.

Jelentkezés módja:

Küldd el számunkra lehetőleg fényképes szakmai önéletrajzodat, fizetési igényed megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

 

Mi történik a jelentkezésedet követően:

Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat.

Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!

ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS

Pest
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 12.12.2025

Állás megosztása

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!