Feladatok:
- Beérkező rendelések rögzítése a céges ügyviteli rendszerben.
- Bemutatótermükbe érkező látogatók körbevezetése, tájékoztatása a kiállított termékről.
- Az áruk kereskedelmével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása: árajánlatok készítése, szállítási dokumentációk, számlák, készítése, a partnertörzs, cikktörzs szükség szerinti kezelése.
- Ügyfelekkel, belföldi és külföldi beszállítókkal, területi képviselőkkel való kapcsolattartás e-mailben és telefonon keresztül.
- A kiszállításra előkészített áruk helyességének ellenőrzése a fuvarlevélen szereplő adatokkal összevetve (mennyiség, cikkszám stb.).
- Futárszolgálatok rendszerein keresztül történő fuvarrendelés, és a kiszállításokhoz szükséges okmányok elkészítése.
- Beérkező e-mailek feldolgozása, megválaszolása.
- A forgalmazott termékkel kapcsolatban felmerülő szakmai kérdések megválaszolása, tanácsadás.
- Webshopuk bővítésében naprakészen tartásában való aktív közreműködés.
Az állás betöltéséhez szükséges:
- Minimum középfokú végzettség.
- 1–3 év tapasztalat értékesítési asszisztensi vagy értékesítést támogató pozícióban.
- Alapfokú német vagy angol nyelvismeret főként írásban (napi levelezéshez szükséges).
- Olyan személyt keresnek, aki nyitott a folyamatos tanulásra, csapatban jól együttműködik, konstruktív és proaktív személyiség.
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség szóban és írásban.
- Számítógépes programok készség szintű kezelése (levelező rendszer, Excel, Word stb.).
- Megbízható, önálló, rendszerezett és felelősségteljes munkavégzés.
Előnyt jelent:
- Szakirányú kereskedelmi, műszaki, asztalosipari végzettség.
- Műszaki beállítottság.
- Asztalosipari - műbútor asztalos- termékek kereskedelmében szerzett tapasztalat.
Amit nyújtani tudnak:
- A feladatokhoz igazított munkabér.
- Céges eredménytől függő prémium félévkor és év végén.
- Munkába járás támogatása.
- Fejlődési lehetőség, külföldi szakmai utak, tréningek.
- Rendezett munkakörülmények.
- Fiatalos, dinamikus csapat.
- Stabil, megbízható, dinamikusan fejlődő munkáltató.
Munkavégzés helye:
- Jelenleg: Veresegyház
- 2026 második felétől: Gödöllő Ipari Park
Munkaidő:
- Hétfőtől-csütörtökig 8:00-16:30, péntekenként 8:00-15:00.
Jelentkezés módja:
Küldd el számunkra lehetőleg fényképes szakmai önéletrajzodat, fizetési igényed megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően:
Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat.
Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].