Főbb feladatok:
- Vásárlók udvarias, szakszerű kiszolgálása és tájékoztatása
- Termékek ajánlása, bemutatása
- Ajándékcsomagok készítése
- Árurendelés, áruátvétel
- A készlet folyamatos ellenőrzése
- Pénztárgép, terminál kezelése
- Az üzlet rendben tartása
Az állás betöltéséhez szükséges:
- Középfokú kereskedelmi végzettség
- 1–3 év tapasztalat kiskereskedelmi értékesítésben, eladói munkakörben
- Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
- Vásárló-centrikus gondolkodás
- Precíz, felelősségteljes munkavégzés
- Megbízhatóság
- Lendületes munkavégzés
- Hétvégi munkavégzés vállalása
- Magára és környezetére igényes
Amit kínálnak:
- Pozícióhoz illeszkedő bérezés
- Munkába járás költségtérítése
- Bejelentett, biztos munkahely
- Kiszámítható, versenyképes fizetés
- Szakmai fejlődés egy támogató munkahelyi légkörben
- Vásárlási kedvezmény
Munkavégzés helye:
- Budapest
Jelentkezés módja:
- Küldje el számunkra magyar nyelvű szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].