A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Ügyviteli szolgáltatások szervezetének fő feladata ügykezelési és dokumentációs szolgáltatás nyújtása megrendelői számára.
Új munkatársunk feladatai lesznek
- érkező küldemények előírásszerű átvétele, szervezeti egységek részére történő szotírozása, szétosztása,
- küldemények érkeztetése a Poszeidon DMS rendszerben,
- a címzés alapján nem azonosítható küldemények bontása, a címzett azonosítása,
- a bontható küldemények vonalkóddal ellátása, teljes tartalmának szkennelése,
- a Poszeidon DMS rendszerben szkennelt küldemények ellenőrzése,
- a kimenő küldemények átvétele és továbbítása
Amire a munkakör betöltéséhez szükség van
- középfokú állami iskolai végzettség – érettségi,
- MS Office programok felhasználói szintű ismerete,
- ügyviteli és iratkezelési ismeretek,
- 3 hónap gyakorlat
Tulajdonságok, melyek számunkra fontosak
- megbízhatóság,
- pontosság,
- precizitás,
- szabálykövető magatartás,
- jó szövegértési és kommunikációs képesség
Előnyként értékeljük
- DMS felhasználói ismeretek;
- MÁV-csoport érintett leányvállalatai szervezeti struktúrájának átfogó ismerete
Amit ajánlunk
- hosszú távú foglalkoztatási biztonság,
- támogató munkahelyi légkör,
- bruttó munkabér 4%-ának megfelelő összegű önkéntes nyugdíjpénztári támogatás havonta,
- bruttó 6.016,-Ft /hó önkéntes egészségpénztári tagdíj-kiegészítés munkabérből való legalább nettó 2.000,- Ft /hó tagdíj levonása esetén,
- vasúti utazási igazolvány biztosítása (szabályozás szerinti hozzátartozók részére is),
- vállalati országbérlet kedvezményes vásárlása munkavállalóink részére
Munkavégzés helye
Debrecen
Munkaidő
Teljes munkaidő
Foglalkoztatás formája
Határozatlan idejű
Jelentkezés határideje
[Kattints a telefonszám megjelenítéséhez]
Vállalati bemutatkozó
Jobban megismernéd társaságunkat és kíváncsi vagy, mire számíthatsz a kiválasztási folyamat során, vagy melyik szervezetbe várunk Téged? Kattints ide és pillants bele feladatainkba, mindennapjainkba!
[Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez]