Ugrás a tartalomra

Customer Quality Manager

Főbb feladatok:

  • Minőségirányítási rendszer fejlesztése és fenntartása a szabványoknak megfelelően.
  • Vevői elvárások ismertségének elősegítése a szervezeten belül.
  • Minőségi célok, képzések és javító intézkedések révén a vevői igények teljesítése.
  • Üzleti helyzetek és gyártási képességek elemzése a vezetőség számára.
  • Vezetőséggel való együttműködés a minőségpolitika és célok kialakításában.
  • Termékbiztosítási program irányítása, költségvetés kezelése.
  • Kapcsolattartás a vevőkkel műszaki minőségi kérdésekben.
  • Vevői és hatósági auditok kezelése.
  • Műszaki problémák megoldására javaslatok kidolgozása.
  • Beszállítókkal való együttműködés a minőség és kapacitás terén.
  • Új termékek minőségbiztosításának támogatása mérnökökkel együttműködve.


Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség.
  • Minimum 5 év tapasztalat minőségirányítási területen.
  • Magabiztos angol nyelvtudás.
  • Kiváló vevőkapcsolati készségek (külső és belső partnerekkel).
  • Minőségügyi eszközök ismerete, ISO 13485 szabványban szerzett tasztalat.
  • Helyszíni munkavégzés (nem távmunka).


Amit kínálnak:

  • Versenyképes juttatási csomag: bónusz, Cafeteria.
  • Stabil, dinamikusan fejlődő multinacionális háttér.
  • Innovatív gyártási technológiák, professzionális munkakörnyezet.
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség.

Customer Quality Manager

Vas
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 15.07.2025

Állás megosztása

Hasonló állások

Komárom-Esztergom megye
Budapest