
Pozíció leírása / Job description
Ügyfelünk nemzetközi csapatába keresünk egy ügyfélközpontú, precíz és motivált kollégát, aki a szerviz- és karbantartási szolgáltatások támogatásában, fejlesztésében és adminisztrációjában vállalna kulcsszerepet.
-
Szerviz- és karbantartási programok támogatása és fejlesztése
-
Kapcsolattartás az ügyfelekkel új szolgáltatásokkal, bővítésekkel, hosszabbításokkal kapcsolatban
-
Ügyféligények alapján testreszabott ajánlatok készítése
-
Ügyféladatok és szerződések naprakészen tartása Salesforce alapú rendszerekben
-
Éves időpont-egyeztetések és útvonaltervezés támogatása
-
Teljesítménykövetés, riportkészítés Salesforce dashboard segítségével
-
Szoros együttműködés a szerviz, értékesítési és tervezési csapattal
-
Üzleti lehetőségek felismerése proaktív ügyfélkommunikációval
Elvárások / Requirements
-
Kereskedelmi vagy műszaki végzettség, több éves hasonló területen szerzett tapasztalat
-
Anyanyelvi szintű magyar és magabiztos angol nyelvtudás
-
Salesforce vagy ServiceMax, valamint MS Office (kiemelten Excel) ismerete
-
Jó kommunikációs, szervezési és elemzőkészség
-
Csapatorientált és megoldáskereső hozzáállás
Amit nyújtunk / Benefits
-
Nemzetközi, támogató munkakörnyezet
-
Heti 2 nap home office
-
Szakmai fejlődési lehetőség
-
Rugalmas munkaidő
-
Versenyképes juttatási csomag, törvényi szabadságokkal
