Ugrás a tartalomra

SCM Support Specialist

A Customer & SCM Excellence csapat tagjaként kulcsszerepet játszol az ellátási lánc folyamatainak elemzésében és optimalizálásában a vevői igények minél jobb kiszolgálása érdekében. Szorosan együttműködsz az értékesítéssel és más részlegekkel, hogy felmérd a követelményeket, folyamatfejlesztéseket vezess, és hatékony, adatvezérelt megoldásokat dolgozz ki, amelyek növelik a vevői elégedettséget és javítják a működési teljesítményt!



Feladatok / Tasks

Vevői követelmények elemzése és kiértékelése

  • Logisztikai jellegű vevői igények összegyűjtése és áttekintése az értékesítési csapattal együttműködve

  • Igények elemzése és csoportosítása a közös minták és az egyedi elvárások azonosításához

  • Vevői elvárások és a meglévő folyamatok összevetése, az erősségek és lehetséges hiányok feltárása

  • A követelmények megvalósíthatóságának értékelése operatív, technikai és kereskedelmi szempontból

  • Ajánlások készítése az igények teljesítéséről és a szükséges módosításokról

Folyamatfejlesztés és -bevezetés koordinálása

  • Testre szabott megoldások kidolgozása a kulcs folyamatokhoz, ahol szükséges

  • Megvalósítási terv összeállítása a szükséges lépésekkel, erőforrásokkal és időzítéssel.

  • Keresztfunkcionális együttműködés biztosítása (Értékesítés, Logisztika, IT, Tervezés stb.).

  • Kapcsolattartás a vevőkkel a fejlesztési és tesztelési fázisok során.

  • A fejlesztések tesztelésének felügyelete, valamint a zökkenőmentes átvitele a gyakorlatba

SCM fókuszú meetingek előkészítése és lebonyolítása

  • Meetingek szervezése és előkészítése vevőkkel és az Értékesítési csapattal, releváns adatokkal és elemzésekkel alátámasztva.

  • Fő témák: új vevők onboardingja, speciális SCM igények, teljesítményproblémák kezelése.

  • Összetett információk világos, tömör és megoldásorientált bemutatása.

  • Fejlesztési lehetőségek aktív feltárása, a következő lépések meghatározása

  • Meeting eredmények dokumentálása és a kapcsolódó teendők nyomon követése a lezárásig

Vevőelemzés és KPI-k nyomon követése

  • A vevői teljesítmény folyamatos monitorozása KPI-alapon, trendek és fejlesztési területek azonosítása.

  • Bejelentett problémák vagy reklamációk elemzése, gyökérokok feltárása és javító intézkedések javaslata.

  • Folyamatmódosítások és optimalizálási javaslatok készítése adatvezérelt elemzések alapján.

  • Együttműködés az érintett csapatokkal annak érdekében, hogy a KPI-k összhangban maradjanak a vállalati célokkal és a vevői elvárásokkal.

  • Rendszeres riportok és dashboardok készítése a haladás és a teljesítmény bemutatására, szükség esetén a vevők felé is.



Amit nyújtunk / Offer

  • Versenyképes juttatási csomag

  • Folyamatos mentorálás a próbaidő alatt és után

  • Utazási támogatás

  • Ingyenes buszjárat Szegedről

  • Home office lehetőség (heti 1 nap)

  • Nyelvi és szakmai fejlesztési képzések

  • Csapatépítő programok

  • havi fizetés

  • Étkezési támogatás

  • Nyaralási hozzájárulás

  • Ingyenes orvosi ellátás

  • Sportolási lehetőségek


Elvárások: 
  • Felsőfokú végzettség gazdálkodás/menedzsment területen, valamint szakmai tapasztalat logisztikában, ellátási lánc menedzsmentben vagy folyamat-/projektmenedzsmentben

  • Minimum 3 év releváns szakmai tapasztalat

  • Magabiztos angol nyelvtudás

  • Magabiztos SAP-ismeret

  • Logisztikai folyamatokban szerzett tudás és tapasztalat

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!

SCM Support Specialist

Hódmezővásárhely
Home office / Hibrid

Frissítés dátuma: 26.11.2025

Állás megosztása

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!