A Customer & SCM Excellence csapat tagjaként kulcsszerepet játszol az ellátási lánc folyamatainak elemzésében és optimalizálásában a vevői igények minél jobb kiszolgálása érdekében. Szorosan együttműködsz az értékesítéssel és más részlegekkel, hogy felmérd a követelményeket, folyamatfejlesztéseket vezess, és hatékony, adatvezérelt megoldásokat dolgozz ki, amelyek növelik a vevői elégedettséget és javítják a működési teljesítményt!
Feladatok / Tasks
Vevői követelmények elemzése és kiértékelése
-
Logisztikai jellegű vevői igények összegyűjtése és áttekintése az értékesítési csapattal együttműködve
-
Igények elemzése és csoportosítása a közös minták és az egyedi elvárások azonosításához
-
Vevői elvárások és a meglévő folyamatok összevetése, az erősségek és lehetséges hiányok feltárása
-
A követelmények megvalósíthatóságának értékelése operatív, technikai és kereskedelmi szempontból
-
Ajánlások készítése az igények teljesítéséről és a szükséges módosításokról
Folyamatfejlesztés és -bevezetés koordinálása
-
Testre szabott megoldások kidolgozása a kulcs folyamatokhoz, ahol szükséges
-
Megvalósítási terv összeállítása a szükséges lépésekkel, erőforrásokkal és időzítéssel.
-
Keresztfunkcionális együttműködés biztosítása (Értékesítés, Logisztika, IT, Tervezés stb.).
-
Kapcsolattartás a vevőkkel a fejlesztési és tesztelési fázisok során.
-
A fejlesztések tesztelésének felügyelete, valamint a zökkenőmentes átvitele a gyakorlatba
SCM fókuszú meetingek előkészítése és lebonyolítása
-
Meetingek szervezése és előkészítése vevőkkel és az Értékesítési csapattal, releváns adatokkal és elemzésekkel alátámasztva.
-
Fő témák: új vevők onboardingja, speciális SCM igények, teljesítményproblémák kezelése.
-
Összetett információk világos, tömör és megoldásorientált bemutatása.
-
Fejlesztési lehetőségek aktív feltárása, a következő lépések meghatározása
-
Meeting eredmények dokumentálása és a kapcsolódó teendők nyomon követése a lezárásig
Vevőelemzés és KPI-k nyomon követése
-
A vevői teljesítmény folyamatos monitorozása KPI-alapon, trendek és fejlesztési területek azonosítása.
-
Bejelentett problémák vagy reklamációk elemzése, gyökérokok feltárása és javító intézkedések javaslata.
-
Folyamatmódosítások és optimalizálási javaslatok készítése adatvezérelt elemzések alapján.
-
Együttműködés az érintett csapatokkal annak érdekében, hogy a KPI-k összhangban maradjanak a vállalati célokkal és a vevői elvárásokkal.
-
Rendszeres riportok és dashboardok készítése a haladás és a teljesítmény bemutatására, szükség esetén a vevők felé is.
Amit nyújtunk / Offer
-
Versenyképes juttatási csomag
-
Folyamatos mentorálás a próbaidő alatt és után
-
Utazási támogatás
-
Ingyenes buszjárat Szegedről
-
Home office lehetőség (heti 1 nap)
-
Nyelvi és szakmai fejlesztési képzések
-
Csapatépítő programok
-
havi fizetés
-
Étkezési támogatás
-
Nyaralási hozzájárulás
-
Ingyenes orvosi ellátás
-
Sportolási lehetőségek
-
Felsőfokú végzettség gazdálkodás/menedzsment területen, valamint szakmai tapasztalat logisztikában, ellátási lánc menedzsmentben vagy folyamat-/projektmenedzsmentben
-
Minimum 3 év releváns szakmai tapasztalat
-
Magabiztos angol nyelvtudás
-
Magabiztos SAP-ismeret
-
Logisztikai folyamatokban szerzett tudás és tapasztalat