Amiben számítanak rád:
- Ügyféligények felmérése, megértése, fejlesztési feladatok specifikálása / user story-k írása
- Az üzleti igények közvetítése a fejlesztő csapatok felé
- A projektekhez tartozó üzleti, folyamatábrák és specifikációs dokumentációk elkészítése
- Munkavégzés ügyfélkörnyezetben, ügyfelekkel való kapcsolattartás
- Prezentációk készítése és megtartása
- Az elkészült megoldásról demo tartása az ügyfélnek
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, megrendelőkkel, felhasználókkal
- Szoros együttműködés a belső csapatokkal (fejlesztés, tesztelés, projektvezető, sales)
Elvárások:
- Felsőfokú végzettség (közgazdasági és/vagy informatikai)
- Minimum 3 év tapasztalat Business Analyst vagy Rendszerszervezői pozícióban IT területen
- Középfokú szakmai angol nyelvismeret
- Folyamatábrák, architektúra tervek elkészítésében szerzett gyakorlat (pl. Visio, Lucid Chart, Drawio)
- Alapfokú SQL tudás
- Interface tervezésben szerzett tapasztalat (pl. Üzenet mapping, interface leírók készítése)
- XML, JSON üzenet struktúra ismerete
- REST, SOAP API technológiák ismerete
- Magabiztos felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, Power Point, Outlook)
- Analitikus gondolkodásmód, erős dokumentációs készség
- Ügyfélközpontú hozzáállás, kiváló kommunikációs képességek
- Atlassian termékcsalád ismerete (Jira, Confluence)
Előnyt jelent:
- Banki IT területen szerzett tapasztalat, banküzemi folyamatok ismerete
- ISO20022 üzenetszabvány ismerete
- MNB vagy GIRO által kezdeményezett projektekben szerzett tapasztalat
- MQ tapasztalat
- Pénzügyi ismeretek
- Szoftverfejlesztési módszertanok, projekt- és release-menedzsment ismeretek
- Agilis alapelvek és módszertanok ismerete (Scrum, Kanban)
- Tesztelési módszertanok és tesztelés támogató eszközök ismerete
- Pre-sales folyamatok támogatásában szerzett tapasztalat
Amit kínálnak:
- Versenyképes jövedelem
- Izgalmas, szakmai kihívásokat jelentő state of the art projektek
- Folyamatos képzések, szakmai fejlődés támogatása
- Nyitott, dinamikus csapat
- Otthoni munkavégzés lehetősége
- Modern, jól megközelíthető iroda
Munkavégzés helye:
- 13. kerület, Váci út 80.
Jelentkezés módja:
- Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően?
- A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].