Ugrás a tartalomra

Business Administration Specialist

  • Ügyvezető támogatása: szerződések és ajánlati dokumentációk felülvizsgálata/kezelése, szerződéses struktúrák elemzése és átlátása, üzleti elemzések és kimutatások készítése döntéshozatalhoz.
  • Folyamatfejlesztés és adminisztráció: belső szabályzatok, vállalatirányítási folyamatok kialakítása és optimalizálása, jogszabályi megfelelés biztosítása.
  • Back Office koordináció: 8-9 fős csapat (irodai adminisztráció, IT, pénzügy) munkájának segítése, hatékonyságuk növelése, megfelelő információáramlás biztosítása a területek között.
  • Irodai infrastruktúra menedzselése: irodai asszisztensek munkájának szervezése, beszerzések, IT és operatív működés biztosítása, telephelyek koordinációja.
  • Compliance és tanúsítványok: ISO, TISAX megfelelőség fenntartása, auditok támogatása.

Elvárások / Requirements

  • Erős analitikai készség, adatvezérelt gondolkodás.
  • Felsőfokú végzettség üzleti adminisztráció, pénzügy vagy menedzsment területen.
  • Magas szintű Excel-tudás.
  • Outlook, SharePoint magabiztos ismerete, beleértve a csoportok és site-ok működését, a dokumentumok rendszerezését.
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás (német előny).
  • Precíz, szervezett munkavégzés, problémamegoldó szemlélet.

Amit nyújtunk / Benefits

  • Teljes munkaidős jogviszony.
  • Magánegészségügyi ellátás.
  • Home office lehetősége (hibrid munkavégzés).
  • Képzések, tréningek céges támogatással.
  • Egy támogató, összetartó csapat és családbarát munkahely.
  • Céges autó lehetősége.

a0tbI00000IyYE9QAN

Business Administration Specialist

Szeged
Home office / Hibrid

Frissítés dátuma: 21.07.2025

Állás megosztása