Ugrás a tartalomra

Biztonságtechnikai adminisztrációs gyakornok

A budapesti központtal működő, magyar többségi tulajdonosi hátterű 4iG Nyrt. Magyarország és a nyugat-balkáni régió távközlési- és informatikai piacának meghatározó cégcsoportja, a tudásalapú, digitális gazdaság egyik vezető vállalata.

Feladatok:

  • Belépőkártyák kiadása, átvétele, kapcsolódó dokumentáció kezelése
  • Napi irodai jellegű, adminisztrációs munkák elvégzése (beérkezett és kiküldendő dokumentumok kezelése, szkennelése, irattározása, rendszerezése, adott esetben borítékolás, címzés stb.)
  • Különböző biztonságtechnikai jellegű táblázatok napi karbantartása, például ingatlan nyilvántartások egységesítése és frissítése
  • Egyéb informatikai jellegű feladatok ellátása (képek, dokumentációk konvertálása)

Elvárások:

  • Érvényes nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony
  • Betöltött 18. életév
  • Precíz, pontos munkavégzés
  • Személyes munkahelyi jelenlét
  • Irodai programok magabiztos használata: táblázatkezelő, szövegszerkesztő, levelezőrendszer, PDF olvasó és szerkesztő programok
  • Papíralapú dokumentumok szakszerű kezelése: nyomtatás, szkennelés, lefűzés, irattárazás, borítékolás, címzés
  • Képszerkesztő programok alapfunkcióinak használata

Munkaidő:

  • Hétköznapokon heti 20 óra vállalása
  • Rugalmas beosztás

Amit kínálunk:

  • Br. 2035 Forint/óra
  • Szakmai gyakorlat leigazolása
  • Hosszú távú diákmunka-lehetőség

Előnyt jelent:

  • Biztonsági szakterületen folytatott tanulmányok
  • CAD programok alapszintű ismerete, valamint rajzolvasási és -szerkesztési készség biztonságtechnikai vagy építészeti területen

Amennyiben számíthatunk Rád, várjuk jelentkezésed, amelyet a lenti űrlap kitöltésével és PDF formátumú önéletrajz feltöltésével tehetsz meg.

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!

Biztonságtechnikai adminisztrációs gyakornok

Budapest
Szakmai gyakorlat, diákmunka

Frissítés dátuma: 20.11.2025

Állás megosztása

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!