2001-ben átadott digitalizált veresegyházi telephelyén a GE közel 1400 főt foglalkoztat és az alábbi tevékenységeket végzi: ipari gázturbinák összeszerelése, égéstér- és turbinaállórész-alkatrészek gyártása, ipari gázturbina-alkatrészek felújítása, gáz-motoros konténer összeszerelése, tartalékalkatrész-kereskedelem a világ majd minden országában.
Feladatok:
- Nem szabványos áruátvétel, gyorsított átvétel és vámkezelés
- Beszállítói visszaterhelési folyamat támogatása VBB űrlap és számlázási munkafolyamat segítségével, valamint szükség esetén beszállítói utánkövetés
- Ígért szállítási dátum begyűjtése a beszállítóktól
- Anyag közvetlen szállítási folyamatának támogatása: szállítási cím és csomagszám beállítása a megrendeléseken
- HS-kód besorolások elindítása és nyomon követése
- Anyagmozgatás támogatása külső/belső raktárak között a smartTR rendszer indításával
- Egyszerű áruátvételi és vámkezelési problémák megoldása – fotók és bizonyítékok biztosítása a beszállítók számára a raktárból
- Beszállítói kapcsolatok támogatása számlázási problémák megoldásával, valamint számlázási problémákról szóló jelentések készítése a beszerzési csapat számára
- Eseti jelentések készítése
- Eseti megrendeléskezelés
- Nem szabványos munkák kezelése és lezárása
- Megfelelőségi dokumentumok, tanúsítványok és származási igazolások (COO) begyűjtése kérésre
Elvárások:
- Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony
- Magabiztos MS Office ismeretek (erős Excel)
- Min. középszintű angol nyelvtudás
Előnyt jelent:
Amennyiben felkeltette érdeklődésed az alábbi pozíció, töltsd ki a lenti űrlapot és kattints a "Jelentkezem" fülre!