Ugrás a tartalomra

Bér- és TB ügyintéző

Magyarország piacvezető rendszerintegrátor vállalata, bővülő csapatába keres

Bér- és TB ügyintéző

kollégát

MUNKAKÖR CÉLJA:

 Munkája során a feladataihoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátásával biztosítja, hogy az általa irányított folyamatok hatékonysága mérhető, nyomon követhető, ellenőrizhető legyen. Aktívan részt vesz a munkaügyi folyamatokban.

FŐ FELADATOK:

  • a bérszámfejtési feladatok teljes körű, önálló ügyintézése. Munkabérek és bérjellegű kifizetések rögzítése, ellenőrzése, számfejtése
  • részvétel a bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi ügyintézői feladatok ellenőrzésében
  • levonásokkal-, letiltásokkal kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása
  • ki-, és belépéssel, valamint változáskezeléssel kapcsolatos feladat teljes körű ellátása, az adatok feldolgozása a Nexon programban, bejelentés a NAV felé
  • bérszámfejtéshez kapcsolódó adatszolgáltatások, bevallások, jelentések, kimutatások, statisztikák készítése
  • TB kifizetőhelyi ügyintézés, ellátások számfejtése, ellenőrzése kifizetések előkészítése, bevallások, statisztikai jelentések készítése, leányvállalatok esetében TB adatszolgáltatások ellátása
  • nyugdíjazással kapcsolatos ügyintézői feladatok ellenőrzése
  • béren kívüli juttatások és egyéb költségtérítések elszámolása, az igényelt juttatásokkal összefüggő feladatok ellenőrzése
  • közreműködés és ellenőrzés az éves szja és járulék igazolások elkészítésben, az igazolások kiadásában
  • kapcsolattartás az illetékes hatóságokkal, adatszolgáltatások teljesítése, részvétel a helyszíni ellenőrzéseken
  • kapcsolattartás a vezetőkkel, a munkavállalókkal, szakmai támogatása nyújtása feléjük
  • jogszabályi változások követése, változás esetén javaslattétel a szabályzatok, folyamatleírások módosítására elkészíti a bérszámfejtéssel kapcsolatos szakmai tájékoztatókat

ELVÁRÁSOK:

  • legalább középfokú, Bér/TB ügyintézői képesítés, végzettég
  • 3-5 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat
  • naprakész munkajogi, bér-TB ismeretek
  • a területet érintő átfogó adózási ismeretek
  • korszerű HR rendszerek ismerete, azon belül Nexon ismeret
  • magas szintű excel tudás
  • nagyfokú önállóság a munkavégzés során
  • csapatjátékos attitűd
  • erős kommunikációs és problémamegoldó képesség

AMIT KÍNÁLUNK:

  • Próbaidő után 50% Home Office
  • Stabil, piacvezető háttér
  • Felelősségteljes, önálló munkakör
  • Szakmai fejlődési lehetőség és támogató csapat

Munkavégzés helye: Budapest I.

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!
Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!