Magyarország piacvezető rendszerintegrátor vállalata, bővülő csapatába keres
Bér- és TB ügyintéző
kollégát
MUNKAKÖR CÉLJA:
Munkája során a feladataihoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátásával biztosítja, hogy az általa irányított folyamatok hatékonysága mérhető, nyomon követhető, ellenőrizhető legyen. Aktívan részt vesz a munkaügyi folyamatokban.
FŐ FELADATOK:
- a bérszámfejtési feladatok teljes körű, önálló ügyintézése. Munkabérek és bérjellegű kifizetések rögzítése, ellenőrzése, számfejtése
- részvétel a bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi ügyintézői feladatok ellenőrzésében
- levonásokkal-, letiltásokkal kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása
- ki-, és belépéssel, valamint változáskezeléssel kapcsolatos feladat teljes körű ellátása, az adatok feldolgozása a Nexon programban, bejelentés a NAV felé
- bérszámfejtéshez kapcsolódó adatszolgáltatások, bevallások, jelentések, kimutatások, statisztikák készítése
- TB kifizetőhelyi ügyintézés, ellátások számfejtése, ellenőrzése kifizetések előkészítése, bevallások, statisztikai jelentések készítése, leányvállalatok esetében TB adatszolgáltatások ellátása
- nyugdíjazással kapcsolatos ügyintézői feladatok ellenőrzése
- béren kívüli juttatások és egyéb költségtérítések elszámolása, az igényelt juttatásokkal összefüggő feladatok ellenőrzése
- közreműködés és ellenőrzés az éves szja és járulék igazolások elkészítésben, az igazolások kiadásában
- kapcsolattartás az illetékes hatóságokkal, adatszolgáltatások teljesítése, részvétel a helyszíni ellenőrzéseken
- kapcsolattartás a vezetőkkel, a munkavállalókkal, szakmai támogatása nyújtása feléjük
- jogszabályi változások követése, változás esetén javaslattétel a szabályzatok, folyamatleírások módosítására elkészíti a bérszámfejtéssel kapcsolatos szakmai tájékoztatókat
ELVÁRÁSOK:
- legalább középfokú, Bér/TB ügyintézői képesítés, végzettég
- 3-5 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat
- naprakész munkajogi, bér-TB ismeretek
- a területet érintő átfogó adózási ismeretek
- korszerű HR rendszerek ismerete, azon belül Nexon ismeret
- magas szintű excel tudás
- nagyfokú önállóság a munkavégzés során
- csapatjátékos attitűd
- erős kommunikációs és problémamegoldó képesség
AMIT KÍNÁLUNK:
- Próbaidő után 50% Home Office
- Stabil, piacvezető háttér
- Felelősségteljes, önálló munkakör
- Szakmai fejlődési lehetőség és támogató csapat
Munkavégzés helye: Budapest I.
Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!