Ugrás a tartalomra

BACK OFFICE ADMINISZTRÁTOR

 Feladatok:

  • Back office és adminisztratív feladatok ellátása, valamint a CRM rendszer naprakész vezetése
  • Aktív részvétel a vállalat értékesítési céljainak megvalósításában, azok nyomon követésében és eredményességük ellenőrzésében
  • Árajánlatok elkészítése és kiadása meglévő és potenciális partnerek számára
  • Kereskedelmi és operatív folyamatok koordinálása
  • Marketing anyagok előkészítése és koordinálása, valamint kapcsolattartás az ügynökségekkel
  • Kapcsolattartás belső részlegekkel és külföldi partnerekkel
  • Beszámolók és riportok készítése a vezetőség számára

Az állás betöltéséhez szükséges:

  • Felsőfokú végzettség
  • Legalább 2-3 éves szakmai tapasztalat kereskedelmi és/vagy back office területen
  • Felsőfokú olasz nyelvtudás (aktív szóban és írásban)
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás (aktív szóban és írásban)
  • Stratégiai szemlélet
  • Erős adminisztratív készségek, precizitás és szervezettség, határidők pontos betartása
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Magas fokú önállóság
  • Vezetői engedély: B kategória
  • Utazási hajlandóság (külső telephelyek látogatása)

Előnyt jelent:

  • Felsőfokú végzettség nemzetközi kapcsolatok vagy kereskedelem és marketing szakon 

Amit Partnerünk kínál:

  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Heti egy nap Home Office lehetőség
  • Stabil, társadalmilag hasznos tevékenységet végző szervezet háttere
  • Fejlődési lehetőség egy bővülő szervezetben
  • Önálló, felelősségteljes munkakör, közvetlen hatással a vállalat eredményeire
  • Barátságos, támogató munkakörnyezet és együttműködő csapat

Munkavégzés helye: Budapest 2. kerület, Orom Utca

 

Munkarend:  Rugalmas, irodai jelenléttel, heti egy nap Home Office lehetőséggel.

 

Jelentkezés módja:

Küldje el magyar nyelvű szakmai önéletrajzát - melyben kérjük jelölje meg bérigényét - az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

 

Mi történik a jelentkezését követően:

Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatát, és ha megfelelőnek találják, akkor továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!

BACK OFFICE ADMINISZTRÁTOR

Budapest
Home office / Hibrid

Frissítés dátuma: 20.11.2025

Állás megosztása

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!