Főbb feladatok, munkák:
- Jelentések és kimutatások készítése
- Szükséges adatok összegyűjtése, rendszerezése és elemzése
- Adminisztráció napra kész nyilvántartása
- Kollégák hatékonyságának támogatása, fejlesztése
- Tapasztalatok prezentálása a vezetőknek teljesítmény értékelési rendszeren keresztül
Elvárások:
- Legalább 3 év szolgáltatási területen szerzett projektmendzsment tapasztalat
- B2B területen szerzett legalább 4 éves tapasztalat
- Felhasználói szintet meghaladó IT tudás, kiemelkedő Excel gyakorlat
- Kimagasló kommunikációs képesség: empátia, asszertivitás, gyakorlatias, megoldás-centrikus hozzáállás
- Legalább 1 vállalatirányítási, vagy CRM rendszer alapos ismerete
Előnyt jelent a Számodra:
- Angol nyelv írásbeli és szóbeli üzleti kommunikációs szintű ismerete
- Vállalkozási és szállítói szerződések kezelésében (írás, értelmezés, véleményezés) gyakorlat
- Épületüzemeltetési, ingatlanfejlesztési, építőipari területen szerzett gyakorlat
- Igazolható projektmenedzser szemlélet
- Alapszintű Power BI készség
- „B” kategóriás jogosítvány
Amit kínálnak Neked:
- Kis létszámú, családias csapat
- A piaci igényeknek megfelelő alapfizetésen túl egyéni eredmények alapján bónuszrendszer
- A feladat ellátásához laptopot és mobiltelefont biztosítunk
- Teljes bejelentéssel, hosszú távú munkalehetőséget biztosítunk
Munkavégzés helye:
- Budapest XIV. kerület, megbeszélés szerint Home office a próbaidő letelte után
Munkaidő:
- Teljes munkaidő: hétfőtől – péntekig, 9:00-17:00
Jelentkezés módja:
- Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].