Ugrás a tartalomra

Árazási szakértő

Árazási Specialista – Téged keresünk!
Szeretnél kulcsszerepet vállalni egy nemzetközi vállalat árképzési stratégiájában? Van kontrollerként szerzett releváns tapasztalatod, és magabiztosan kommunikálsz angolul üzleti környezetben? Akkor náluk a helyed!
Ha az adatok elemzése a szenvedélyed, proaktív vagy, és szívesen dolgozol szoros együttműködésben az értékesítéssel – jelentkezz most!

Feladatok

  • Vezesd és biztosítsd az üzleti részvételt a vállalat árképzési ütemtervében;

  • Gondoskodj arról, hogy az árképzési standardok, módszertanok és gyakorlatok megvalósuljanak a vállalat árképzési víziója és irányelvei szerint;

  • Ügyelj arra, hogy az árképzési stratégiák összhangban legyenek a meghatározott piaci és értékesítési stratégiákkal;

  • Végezd el az ügyfélközpontú árképzési adat-elemzéseket, és támogasd a kereskedelmi vezetőket dashboardokkal és riportokkal az ügyféltalálkozók és ajánlatadások során;

  • Magyarázd el az elemzések eredményeit, és javasolj szükséges módosításokat az árképzési irányelvekben;

  • Segítsd a kulcsfontosságú ügyfélriportok elkészítését és átadását;

  • Dolgozz szorosan együtt a helyi értékesítési csapatokkal, hogy a riportok legfontosabb következtetéseit hatékonyan kommunikáljátok a kereskedelmi csapattagok felé, és hogy az értékesítés megtegye a szükséges lépéseket;

  • Támogasd az értékesítési csapatokat a versenytársak árazási információinak összegyűjtésében, végezd el a versenytársár-elemzéseket, és oszd meg az eredményeket a marketing- és értékesítési csapatokkal;

  • Vezesd a helyi árképzési optimalizációs projekteket;

  • Támogasd, coachold és képezd a helyi termékmenedzsmentet és értékesítési vezetést az árképzési kiválóságot célzó kezdeményezések és eszközök bevezetésében;

  • Segíts teljesítménymutatók és riportolási rendszer kialakításában az árképzéssel kapcsolatos tevékenységekhez, a vállalat árképzési víziója és irányelvei alapján;

  • Kövesd nyomon a piaci potenciált, és elemezd a piaci szegmenseket;

  • Végezz piaci intelligenciaelemzést.

Egyéb információk

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaidő: H-P: 8:00-16:20

Elvárások: 
  • Rendelkezel legalább 3 év tapasztalattal hasonló munkakörben vagy kontrolleri pozícióban;

  • Egyetemi diplomával rendelkezel közgazdaságtan területén;

  • Jó prezentációs és kommunikációs készségeid vannak;

  • Van gyakorlatod az árképzés és adatelemzés terén (MS Office környezetben);

  • Bizonyítottan képes vagy nagy mennyiségű adatot gyorsan, hatékonyan és pontosan elemezni;

  • Magas szintű üzleti angol nyelvtudással rendelkezel;

  • Magas célokat tűzöl ki, proaktív és gyakorlatias szemléletmóddal dolgozol.

Amit nyújtunk: 
  • Betanulásod biztosított, kijelölt mentor segítségével.

  • Lendületes, támogató környezetben fejlődhetsz.

  • Építheted karriered a szakmai és egyéni fejlődési lehetőségek kihasználásával.

  • Sokrétű juttatási csomagban részesülhetsz.

  • Home Office lehetőségre számíthatsz.

Előnyök: 
  • Német nyelvtudás

Árazási szakértő

Budapest
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 12.06.2025

Állás megosztása