Ugrás a tartalomra

Pozíció leírása / Job description

Partnerünk egy stabil alapokon nyugvó, magyar tulajdonú autóipari cégcsoport, amely nemcsak hazai szinten meghatározó, hanem aktívan terjeszkedik a közép-kelet-európai régióban is. Ha szereted a rendszerekben rejlő logikát, jól bánsz a számokkal, és szívesen dolgoznál izgalmas autómárkák háttértámogatásán, akkor náluk a helyed.

  • A márkaszervizektől érkező alkatrész- és rendeléskérdések kezelése (cikkszámok azonosítása, elérhetőség, várható szállítási idő stb.)
  • Kapcsolattartás napi szinten a márkaszervizekkel, gyártói alkatrészközpontokkal és az importőri társosztályokkal
  • Ügyfelek tájékoztatása a rendelések állapotáról, változásokról; a kiszállítások és rendelési státuszok nyomon követése a raktárszolgáltatóval együttműködve
  • Árajánlatok készítése, rendelési információk biztosítása
  • Alkatrész-gazdálkodási és készletezési folyamatok támogatása
  • Alkatrész promóciók és akciók előkészítésében való részvétel
  • Alkatrészes kollégák közvetlen támogatása

Elvárások / Requirements

  • 1–3 év releváns munkatapasztalat alkatrészek kezelésében
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás
  • Magabiztos IT-ismeretek
  • Előny: tapasztalat gyári alkatrész katalógusok (EPC) használatában
  • Előny: tapasztalat autóalkatrész-kereskedőnél vagy márkaszervizben

Amit nyújtunk / Benefits

  • Cafeteria keret többféle választható elemmel
  • Teljesítményalapú éves bónusz
  • Élet- és balesetbiztosítás, valamint privát egészségügyi ellátás
  • Motiváló, szakmailag izgalmas feladatok és fejlődési lehetőség
  • Modern irodai környezet, próbaidő után heti 3 nap home office lehetőséggel

Randstad Hungária Kft. logó