Telekommunikációs és számítástechnikai eszközök javításával, karbantartásával foglalkozó partnerünk keresi bővülés miatt új kollégáját ADMINISZTRÁTOR (német B2 nyelvtudással) pozícióba. Szervizszolgáltatásaikat egyaránt kínálják magánügyfelek és vállalati partnerek számára, amik az egész országban elérhetőek. Fő profiljuk a garanciális és fizetős javítások, valamint az ehhez kapcsolódó logisztikai és adminisztratív folyamatok digitalizálása és optimalizálása. A vállalat egy saját, integrált informatikai platformot is fejlesztett, amely segíti az ügykezelést és hatékonyabbá teszi a szervizfolyamatokat.
A munkavégzés helyszíne: Budaörs
Feladatok
-
Külföldi partnerek mobileszköz-javításainak pontos adminisztrációja
-
Ügyfélmegkeresések kezelése német nyelven (szóban, de leginkább írásban)
-
Az igényelt információk felkutatása a vállalati rendszereben
-
Kapcsolattartás a technikusokkal
-
Adatrögzítés, munkalapok kezelése, számlák és garanciák ellenőrzése
Munkaidő:
-
hétfő-péntek 8:00-16:30
Elvárások
-
Minimum befejezett középiskolai végzettség (érettségi),
-
Aktív középfokú (B2) német nyelvtudás – szóban és írásban egyaránt
-
Magabiztos kommunikáció és ügyfélkezelési készség
-
Precíz adminisztrációs szemlélet
Előnyök
-
Szerviz és/vagy más műszaki területen szerzett ügyfélszolgálati, adminisztrátori tapasztalat
Ajánlat
-
Fix 8:00–16:30 közötti munkarend hétköznaponként
-
Tömegközlekedéssel is egyszerűen megközelíthető budaörsi munkahely
-
Hosszú távú munkalehetőség
-
Napi bejelentéssel (EFO) történő bejelentés - közös megfelelés esetén az (EFO) foglalkoztatás után heti 40 órás, bejelentett állás
-
Bérezés: nettó 2.100 Ft/óra
-
Heti kifizetés