Leendő feladatok:
- Általános irodai asszisztencia és adminisztráció
- Kapcsolattartás és ügyintézés a cég tevékenységéhez kapcsolódóan
- Kereskedelmi dokumentumok rögzítése elektronikus készletnyilvántartó-, számlázó- és iktatórendszerben
- Számlázás
- Napi-heti-havi riportok és kimutatások készítése
- Pénztárkezelés
- Bejövő/kimenő levelek kezelése, iktatása, postázása
Téged keresnek, ha:
- Van középfokú végzettséged
- Használtál már vállalatirányítási rendszert
- Rendelkezel alapvető pénzügyi ismeretekkel
- Dolgoztál 1–3 évet irodai asszisztensi vagy adminisztratív munkakörben
- Önállóan és precízen dolgozol
- Analitikusan és logikusan gondolkodsz
- Rendelkezel angol alapfokú nyelvtudással
Előnyt jelent a Számodra:
- Magabiztosan használod az MS Office programokat
- Jól kommunikálsz és van ügyfélkezelési tapasztalatod
Amit kínálnak Neked:
- Fiatalos, dinamikus csapat
- Versenyképes fizetés + teljesítmény alapú prémium
- Stabil munkakörnyezet
- Minden szükséges háttér (csapatépítők a jó hangulatért)
Munkaidő:
- Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra
Munkavégzés helye:
- Budaörs
Jelentkezés módja:
- Küldd el önéletrajzodat a fizetési igényed megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően?
- A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].