Ugrás a tartalomra

Adminisztratív asszisztens (részmunkaidős)

Legyünk együtt sikeresek!


Az alábbi pozícióba keresünk leendő kollégát Partnerünk részére:

Pozíció leírása:Adminisztrációs és szervezési feladatok;
Ügyfelekkel, beszállítókkal és szolgáltatókkal való kapcsolattartás;
Könyvelés előkészítése az adótanácsadó részére történő átadáshoz;
Beérkező és kimenő számlák előzetes rögzítése;
Segítségnyújtás az áfa-előbevallás elkészítésében (pl. Áfa-azonosító számok ellenőrzése)
Az üzleti partnerekkel kapcsolatos dokumentumok kiegészítése (kereskedelmi nyilvántartási kivonat, szolgáltatási szerződések, jutalékos szerződések);
Kommunikáció az adótanácsadó irodával a könyvelési dokumentumokkal kapcsolatos kérdésekben;
Ajánlatok készítése az előírások és a értékesítési osztállyal való egyeztetés alapján;
Ügyfél- és szállítói adatok rögzítése és karbantartása;
Szállítási bizonylatok és kísérő dokumentumok készítése;
Szerződések, biztosítási dokumentumok és egyéb dokumentumok kezelése;
Segítségnyújtás a belső kommunikációban és jegyzőkönyvvezetésben;
Személyzeti dokumentumok kezelésének (pl. szabadságlisták, munkaidő) támogatása.
Hire-One Személyzeti Tanácsadó Kft. Nyilvántartási szám: 3376-1/2008.

Elvárások: 

Középfokú végzettség;
Aktív angol, vagy német nyelvtudás;
Releváns tapasztalat.

Amit nyújtunk: 

Részmunkaidős munkalehetőség (heti 28-32 óra);
Cafeteria;
Bejárás támogatása;
Home office lehetőség.

Előnyök: 

Könyvelés terén szerzett tapasztalat;
Felsőfokú végzettség. Precíz;
Alapos;
Együttműködő.

Adminisztratív asszisztens (részmunkaidős)

Keszthely, 8360 Magyarország
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 15.07.2025

Állás megosztása