Ugrás a tartalomra

ADMINISZTRÁCIÓS ASSZISZTENS-II. KERÜLET (DIÁKMUNKA)

Az alábbi feladataid lesznek:

  • Digitális dokumentumtár kezelése, fájlok rendszerezése;
  • Fényképes dokumentációk és nyilatkozatok formai és tartalmi ellenőrzése előre meghatározott ellenőrzőlista (checklist) alapján;
  • Ellenőrzési eredmények rögzítése Excel-alapú belső nyilvántartásban;
  • Adatvédelem biztosítása, bizalmas dokumentumok kezelése a GDPR előírások szerint;

Téged keresünk, ha 

  • Legalább fél éves gyakorlatot keresel;
  • Heti minimum heti 2x8 órát tudsz vállalni hétfő és péntek között;
  • Nappali tagozatos aktív/25 év alatti passzív hallgatói jogviszonnyal rendelkezel;
  • Precizitás, megbízhatóság;
  • Monotonitás tűrés, magas szintű figyelem és pontosság, időnyomás alatt történő munkavégzés;
  • Gyors tanulás, alkalmazkodóképesség új rendszerekhez;
  • MS Office magabiztos ismerete;

Amit kínálunk: 

  • Nagyvállalati környezetben szeretnél valódi tapasztalatot szerezni;
  • Összetartó csapat;
  • Hosszú távú karrier lehetőség, tanulmányaid befejeztével akár főállású lehetőség;
  • Órabér: br. 2500 Ft;
  • Biztosított képzések, szakmai vagy informális programok, tehetséggondozás;

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!

ADMINISZTRÁCIÓS ASSZISZTENS-II. KERÜLET (DIÁKMUNKA)

Budapest
Szakmai gyakorlat, diákmunka

Frissítés dátuma: 01.10.2025

Állás megosztása

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!