Ugrás a tartalomra

8. KERÜLET - IRODAI KISEGÍTŐ (DIÁKMUNKA)

Az alábbi feladataid lesznek:

  • · Bejövő posta érkeztetése, szkennelése, iktatása, rendszerbe való rögzítése (CRM, ÜKR);
  • · Kimenő és belső posta kezelése;
  • · Dokumentumok tartalmi ellenőrzése;
  • · Irattározás;
  • · Elektronikusan beérkezett ügyféligények iktatása;

Téged keresünk ha,

  • nappali tagozatos aktív vagy 25 év alatti passzív jogviszonnyal rendelkezel;
  • hosszú távú munkát keresel;
  • ráérsz min heti 3 napot, hétfőtől péntekig 8:00-16:20 óráig, min. heti 25 órában;
  • jó kommunikációs készséggel rendelkezel;
  • Pontosság és precízótás jellemzi munkádat;
  • Önnállóán és ügyfélközpontúan képes vagy végezni a munkádat;
  • Felhasználói szinten ismered az irodai MS Office alkalmazásokat;

Amit kínálunk:

  • hosszú távú, biztos munkalehetőség;
  • igény esetén szakmai gyakorlati idő leigazolása;
  • br. 1850 Ft-os órabér;

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!

8. KERÜLET - IRODAI KISEGÍTŐ (DIÁKMUNKA)

Budapest
Szakmai gyakorlat, diákmunka

Frissítés dátuma: 11.12.2025

Állás megosztása

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!