Az alábbi feladataid lesznek:
- · Bejövő posta érkeztetése, szkennelése, iktatása, rendszerbe való rögzítése (CRM, ÜKR);
- · Kimenő és belső posta kezelése;
- · Dokumentumok tartalmi ellenőrzése;
- · Irattározás;
- · Elektronikusan beérkezett ügyféligények iktatása;
Téged keresünk ha,
- nappali tagozatos aktív vagy 25 év alatti passzív jogviszonnyal rendelkezel;
- hosszú távú munkát keresel;
- ráérsz min heti 3 napot, hétfőtől péntekig 8:00-16:20 óráig, min. heti 25 órában;
- jó kommunikációs készséggel rendelkezel;
- Pontosság és precízótás jellemzi munkádat;
- Önnállóán és ügyfélközpontúan képes vagy végezni a munkádat;
- Felhasználói szinten ismered az irodai MS Office alkalmazásokat;
Amit kínálunk:
- hosszú távú, biztos munkalehetőség;
- igény esetén szakmai gyakorlati idő leigazolása;
- br. 1850 Ft-os órabér;
Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!