Skip to main content

VEZETŐI ASSZISZTENS ÉS IRODAVEZETŐ

Főbb feladatok:

  • Az ügyvezető munkájának teljes körű napi támogatása: időpontok egyeztetése, levelezés, információk rendszerezése, dokumentumkezelés, döntéselőkészítés
  • Beérkező számlák kezelése, iktatása, nyilvántartása
  • Szerződések kezelése, azokkal kapcsolatos adminisztratív feladatok
  • Irodavezetői teendők ellátása: napi működés szervezése, kapcsolattartás partnerekkel, beszerzések
  • Az adminisztrációs és szervezési feladatok széles spektruma – napi szintű ügyintézéstől a belső folyamatok koordinálásáig

Elvárásaik:

  • Felsőfokú végzettség (közgazdász diploma előnyt jelent)
  • Stabil angol nyelvtudás
  • Önállóság, precizitás, jó szervezőkészség, határozott fellépés
  • Megbízhatóság, rugalmasság, diszkréció

Előnyt jelent:

  • Pénzügyi vagy gazdasági területen szerzett tapasztalat
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat (asszisztencia, irodavezetés)

Amit kínálnak:

  • Versenyképes jövedelem
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség piacvezető, hazai tulajdonú vállalatnál
  • Felelősségteljes, önálló munkakör közvetlen vezetői kapcsolattal
  • Barátságos, támogató munkakörnyezet
  • Változatos feladatkör, ahol valódi hatással lehetsz a cég napi működésére

Munkavégzés helye:

  • Pécs, Reménypuszta

Munkaidő:

  • Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra

Jelentkezés módja:

  • Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésed után?

  • Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].

VEZETŐI ASSZISZTENS ÉS IRODAVEZETŐ

Baranya
Full time

Published on 19.06.2025

Share this job now