Főbb feladatok:
- Az ügyvezető munkájának teljes körű napi támogatása: időpontok egyeztetése, levelezés, információk rendszerezése, dokumentumkezelés, döntéselőkészítés
- Beérkező számlák kezelése, iktatása, nyilvántartása
- Szerződések kezelése, azokkal kapcsolatos adminisztratív feladatok
- Irodavezetői teendők ellátása: napi működés szervezése, kapcsolattartás partnerekkel, beszerzések
- Az adminisztrációs és szervezési feladatok széles spektruma – napi szintű ügyintézéstől a belső folyamatok koordinálásáig
Elvárásaik:
- Felsőfokú végzettség (közgazdász diploma előnyt jelent)
- Stabil angol nyelvtudás
- Önállóság, precizitás, jó szervezőkészség, határozott fellépés
- Megbízhatóság, rugalmasság, diszkréció
Előnyt jelent:
- Pénzügyi vagy gazdasági területen szerzett tapasztalat
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat (asszisztencia, irodavezetés)
Amit kínálnak:
- Versenyképes jövedelem
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség piacvezető, hazai tulajdonú vállalatnál
- Felelősségteljes, önálló munkakör közvetlen vezetői kapcsolattal
- Barátságos, támogató munkakörnyezet
- Változatos feladatkör, ahol valódi hatással lehetsz a cég napi működésére
Munkavégzés helye:
- Pécs, Reménypuszta
Munkaidő:
- Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra
Jelentkezés módja:
- Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].