Légy Te a G-SMT Hungary Kft. új irodavezetője! A G-SMT Hungary Kft. egy modern, technológiára épülő vállalat, ahol a legújabb elektronikai fejlesztések válnak valósággá. Autóipari, orvosi és repüléstechnikai partnereink számára komplex, testreszabott megoldásokat kínálunk – és folyamatosan fejlődünk.
Kiket keresünk? Téged – ha szeretsz szervezni, szereted, ha pörög körülötted az élet, és
örömmel irányítasz egy irodát, ahol minden szál összeér.
Feladatok
- A napi irodai működés gördülékeny biztosítása
- Kapcsolattartás a kollégákkal, partnerekkel, hivatalokkal
- Prezentációk, riportok, kimutatások készítése (Excel, PowerPoint nem okoz gondot)
- Telefonhívások kezelése, partnerek fogadása, tárgyalások előkészítése
- Személyi asszisztensi feladatok a cégvezetők részére
- Posta, adminisztrációs teendők, HR és bérszámfejtési előkészítés
- Az irodai csapat koordinálása
- Részvétel minőség- és környezetirányítási auditokon
Elvárások
- 3-5 év tapasztalat irodavezetés/pénzügy/adminisztráció területén
- Aktív angol nyelvtudás (középszint, szóban és írásban is)
- MS Office magabiztos használata
- Kiváló szervezőkészség, határozott fellépés, önállóság
- Kommunikatív, pozitív, pörgős személyiség, aki szereti, ha keze alatt összeállnak a dolgok
Előnyök
- Tapasztalat kisvagy középvállalatnál
- ISO 9001 / IATF 16949 / környezetirányítási rendszerek ismerete
- ERP-rendszerek napi használatában jártasság
Amit ajánlunk
- Határozatlan idejű munkaszerződés
- Versenyképes fizetés és juttatások
- Modern, inspiráló munkahely
- Rugalmas munkarend
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
- Olyan csapat, ahol számít a véleményed, és van helye a kreativitásodnak
Munkavégzés helye
Magyarország, 6300 Kalocsa
Hirdetés egyedi azonosítója: tZxEMK7QImV96GAW6+Bh7Q==