Skip to main content

Ügyfélszolgálati minőségbiztosítási specialista

Ebben a pozícióban nemcsak figyelheted és értékelheted a teljesítményt, hanem aktívan hozzájárulhatsz a kollégáid szakmai fejlődésének formálásához is. Ha modern irodai környezetre vágysz, kedveled az izgalmas kihívásokat, és fontos számodra a támogató légkör, jelentkezz angol önéletrajzoddal Partnerünk csapatába Quality Assurance Specialist pozícióban!



Feladatok / Tasks

  • Hívások, chat- és email-interakciók minőségének ellenőrzése,

  • Coaching és képzési alkalmak tartása az ügyfélszolgálati kollégáknak,

  • Minőség- és teljesítménytrendek elemzése, javító javaslatok kidolgozása,

  • Rendszeres visszajelzés biztosítása a vezetőség felé,

  • A csapat naprakész információval való ellátása minden releváns folyamat, eljárás és dokumentáció tekintetében.



Amit nyújtunk / Offer

  • Fizetett tréning

  • Versenyképes bérezés

  • Cafetéria


Requirements: 
  • Középfokú végzettség (felsőfokú végzettség előny),

  • Minimum középfokú angol nyelvtudás,

  • Tapasztalat BPO környezetben, ügyfélszolgálati és/vagy műszaki területen,

  • MS Office magabiztos ismerete,

  • Jó problémamegoldó, szervezési és kommunikációs készségek,

  • Proaktivitás és alkalmazkodóképesség.

Ügyfélszolgálati minőségbiztosítási specialista

Debrecen
Full time

Published on 19.08.2025

Share this job now