Debrecenben található partnerünk számára keresünk tapasztalt Team Leadert, aki csapatával együtt formálja az ügyfelek online élményét.
Ha úgy érzed ez a Te lehetőséged, jelentkezz angol nyelvű önéletrajzoddal!
Feladatok / Tasks
-
Ügyfélszolgálati csapat irányítása és napi működésének biztosítása
-
Csapattagok mentorálása, motiválása és teljesítményük folyamatos fejlesztése
-
KPI-ok figyelése, riportok készítése, fejlesztési akciótervek kidolgozása
-
Eszkalációk kezelése
-
Együttműködés belső részlegekkel (pl. QA, WFM, Training) a szolgáltatás minőségének fenntartásáért
-
Új folyamatok, munkafolyamatok és csapat-elköteleződési stratégiák kialakítása
-
Teljesítményorientált, pozitív csapatkultúra építése
Amit nyújtunk / Offer
-
Versenyképes fizetés és cafeteria
-
Fizetett betanulás és folyamatos fejlődési lehetőség
-
Modern irodai környezet
-
Team Leader / Supervisor tapasztalat (ügyfélszolgálati vagy contact center területen)
-
Középfokú végzettség
-
Minimum középszintű(B2) Angol nyelvtudás
-
Jó szervezőkészség, vezetői és problémamegoldó képesség
-
Ügyfélközpontúság
-
MS Office ismeret