Skip to main content

Ügyfélszolgálati Csapatvezető

Debrecenben található partnerünk számára keresünk tapasztalt Team Leadert, aki csapatával együtt formálja az ügyfelek online élményét.

Ha úgy érzed ez a Te lehetőséged, jelentkezz angol nyelvű önéletrajzoddal!



Feladatok / Tasks

  • Ügyfélszolgálati csapat irányítása és napi működésének biztosítása

  • Csapattagok mentorálása, motiválása és teljesítményük folyamatos fejlesztése

  • KPI-ok figyelése, riportok készítése, fejlesztési akciótervek kidolgozása

  • Eszkalációk kezelése

  • Együttműködés belső részlegekkel (pl. QA, WFM, Training) a szolgáltatás minőségének fenntartásáért

  • Új folyamatok, munkafolyamatok és csapat-elköteleződési stratégiák kialakítása

  • Teljesítményorientált, pozitív csapatkultúra építése



Amit nyújtunk / Offer

  • Versenyképes fizetés és cafeteria

  • Fizetett betanulás és folyamatos fejlődési lehetőség

  • Modern irodai környezet


Requirements: 
  • Team Leader / Supervisor tapasztalat (ügyfélszolgálati vagy contact center területen)

  • Középfokú végzettség

  • Minimum középszintű(B2) Angol nyelvtudás

  • Jó szervezőkészség, vezetői és problémamegoldó képesség

  • Ügyfélközpontúság

  • MS Office ismeret