Terméktámogatás / Support csoportvezető
Feladatok:
Support csapatunk vezetőjeként az alábbi feladatokban számítunk rád:
- Terméktámogató / Support csapat tagjainak vezetése, ellenőrzése, motiválása
- ügyfélmegkeresések fogadása, felmerülő kérdések, hibák felvétele, kezelése
- ügyviteli rendszer kezelése, beszerelések távoli ellenőrzése
- szoros együttműködés a devel, sales és szerviz munkatársakkal (pl.: új/hibajavított szoftverek kiadási folyamatai során)
- pontos, precíz adminisztráció
- csoporthoz tartozó folyamatok optimalizálása, minőség, ügyfélelégedettség, ügyfélélmény javítása
Amit tőled várunk:
- műszaki végzettség, vagy nagyfokú műszaki affinitás (illetve releváns többéves tapasztalat)
- csoportvezetői tapasztalat (1-3 év)
- általános MS rendszerismeret ( AD, O365)
- kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt
- alapfokú angol nyelvtudás (olvasás, írás, beszéd)
- ügyfélközpontúság, (csoport)vezetői készségek, precizitás,
- Ügyeleti napok vállalása (szoftverleállás / hiba esetén az ügyfélnek legyen kihez fordulnia)
Örülünk, ha:
- ismered a JIRA feladatkezelő rendszert, vagy van hasonló ticketing rendszer használati tapasztalatod
- van ügyfélszolgálati tapasztalatod
- kíváncsi vagy és szívesen bedobod az ötleteidet a képzeletbeli ötletládába
Amire számíthatsz nálunk:
- Versenyképes bérezés
- Rugalmas munkaidő
- Céges üdülés
- Stabil, hosszútávú munkalehetőség
- Kellemes irodai környezet
- Céges rendezvények
- Zuhanyzási lehetőség
- Home Office lehetőség, próbaidő után