Skip to main content

Terméktámogatás / Support csoportvezető

Terméktámogatás / Support csoportvezető

 

Feladatok:

Support csapatunk vezetőjeként az alábbi feladatokban számítunk rád:

  • Terméktámogató / Support csapat tagjainak vezetése, ellenőrzése, motiválása
  • ügyfélmegkeresések fogadása, felmerülő kérdések, hibák felvétele, kezelése
  • ügyviteli rendszer kezelése, beszerelések távoli ellenőrzése
  • szoros együttműködés a devel, sales és szerviz munkatársakkal (pl.: új/hibajavított szoftverek kiadási folyamatai során)
  • pontos, precíz adminisztráció
  • csoporthoz tartozó folyamatok optimalizálása, minőség, ügyfélelégedettség, ügyfélélmény javítása

Amit tőled várunk:

  • műszaki végzettség, vagy nagyfokú műszaki affinitás (illetve releváns többéves tapasztalat)
  • csoportvezetői tapasztalat (1-3 év)
  • általános MS rendszerismeret ( AD, O365)
  • kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt
  • alapfokú angol nyelvtudás (olvasás, írás, beszéd)
  • ügyfélközpontúság, (csoport)vezetői készségek, precizitás,
  • Ügyeleti napok vállalása (szoftverleállás / hiba esetén az ügyfélnek legyen kihez fordulnia)

Örülünk, ha:

  • ismered a JIRA feladatkezelő rendszert, vagy van hasonló ticketing rendszer használati tapasztalatod
  • van ügyfélszolgálati tapasztalatod
  • kíváncsi vagy és szívesen bedobod az ötleteidet a képzeletbeli ötletládába 

Amire számíthatsz nálunk:

  • Versenyképes bérezés
  • Rugalmas munkaidő
  • Céges üdülés
  • Stabil, hosszútávú munkalehetőség
  • Kellemes irodai környezet
  • Céges rendezvények
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Home Office lehetőség, próbaidő után


Terméktámogatás / Support csoportvezető

Budapest
Home office / Hybrid

Published on 23.06.2025

Share this job now