Skip to main content

Team Leader

Vezetőként szeretnél nemzetközi ügyfelek támogatását nyújtó csapatot irányítani?

Most lehetőséged van arra, hogy stabil, globális környezetben kamatoztasd a tapasztalatodat!

Feladataid lesznek

  • Ügyfélszolgálati csapat napi működésének irányítása és támogatása
  • Teljesítmény monitorozása, trendek elemzése és fejlesztési tervek kidolgozása
  • Csapattagok coacholása és mentorálása a minőségi, hatékony és ügyfélbarát munkavégzés érdekében
  • Bonyolultabb ügyfélesetek kezelése, eszkalációk megoldása
  • Együttműködés a belső részlegekkel (QA, WFM, Tréning) a szolgáltatási színvonal biztosításáért
  • Folyamatok, munkafolyamatok és csapatépítési stratégiák kialakítása és finomítása
  • Rendszeres riportálás a KPI-okról, a teljesítményorientált kultúra erősítése

Elvárások

  • Korábbi tapasztalat Csapatvezető / Supervisor szerepkörben (ügyfélszolgálati vagy call center környezet előny)
  • Minimum középfokú végzettség (felsőfok előny)
  • Jártas vagy gyors tempójú e-kereskedelmi vagy BPO környezetben
  • MS Office magabiztos használata
  • Felsőfokú magyar nyelvtudás és minimum B2-es angol nyelvismeret

Amit kínálunk

  • 1 havi aláírási bónusz
  • Versenyképes fizetés
  • Cafeteria juttatás
  • Csapatépítő programok és szabadidős aktivitások
  • Modern irodai környezet Debrecenben
  • Folyamatos tréningek és fejlődési lehetőségek
Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts

Team Leader

Debrecen
Hajdú-Bihar
Full time
1 year
Secondary school

Published on 19.11.2025

Share this job now

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts