Skip to main content

Pozíció leírása / Job description

Debreceni partnerünkhöz keresünk SPANYOL nyelvű telefonos technikai ügyfélszolgálati munkatársakat.

  • Ügyfélproblémák kezelése a bejelentéstől a megoldásig.
  • Hardver/szoftver problémák kutatása, diagnosztizálása, hibaelhárítása és megoldások azonosítása.
  • Szabványos eljárások betartása a megoldatlan problémák megfelelő belső csapatokhoz történő eszkalálására.
  • Gyors, megbízható és pontos információ nyújtása az ügyfeleknek, miközben fenntartja a hatékony kommunikációt az ügyfél tempójához és technikai szintjéhez igazodva.
  • Segítségnyújtás az ügyfeleknek a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos információkkal, a leírásokban vázolt releváns híváskezelési protokollok alkalmazásával.
  • Felelősség a kapcsolatfelvétel időben történő megoldásáért, miközben minden ügyfélinterakció során fenntartja a legmagasabb minőséget.

Elvárások / Requirements

  • Microsoft Office ismeretek
  • Kiváló együttműködési képesség
  • Pozitív hozzáállás
  • Erősen ügyfélközpontú
  • Kiváló kommunikációs készség (szóban és írásban egyaránt), magabiztos és professzionális spanyol kommunikáció minden szinten.
  • Kiváló problémamegoldó képesség
  • Legalább középiskolai végzettség, vagy azzal egyenértékű, felsőfokú végzettség előny.
  • Legalább 2 év műszaki támogatói vagy hasonló területen szerzett tapasztalat.
  • Spanyol nyelvtudás (beszéd, írás, olvasás, szövegértés).

Amit nyújtunk / Benefits

Feladata az ügyfélszolgálat vagy műszaki támogatás által továbbított, eszkalált esetek kezelése telefonon, chaten vagy e-mailen keresztül. Hibaelhárítással segít üzleti és technikai kérdésekben (beleértve a karbantartási központokkal való műszaki együttműködést is). 
Támogatja a rendelések feldolgozását, gyűjti a visszajelzéseket gyakori termékhibákról, és gyors, hatékony, professzionális megoldásokat nyújt az ügyfelek számára.

Randstad Hungária Kft. logó