
Pozíció leírása / Job description
Debreceni partnerünkhöz keresünk HOLLAND nyelvű telefonos technikai ügyfélszolgálati munkatársakat.
- Ügyfélproblémák kezelése a bejelentéstől a megoldásig.
- Hardver/szoftver problémák kutatása, diagnosztizálása, hibaelhárítása és megoldások azonosítása.
- Szabványos eljárások betartása a megoldatlan problémák megfelelő belső csapatokhoz történő eszkalálására.
- Gyors, megbízható és pontos információ nyújtása az ügyfeleknek, miközben fenntartja a hatékony kommunikációt az ügyfél tempójához és technikai szintjéhez igazodva.
- Segítségnyújtás az ügyfeleknek a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos információkkal, a leírásokban vázolt releváns híváskezelési protokollok alkalmazásával.
- Felelősség a kapcsolatfelvétel időben történő megoldásáért, miközben minden ügyfélinterakció során fenntartja a legmagasabb minőséget.
Elvárások / Requirements
- Microsoft Office ismeretek
- Kiváló együttműködési képesség
- Pozitív hozzáállás
- Erősen ügyfélközpontú
- Kiváló kommunikációs készség (szóban és írásban egyaránt), magabiztos és professzionális holland kommunikáció minden szinten.
- Kiváló problémamegoldó képesség
- Legalább középiskolai végzettség, vagy azzal egyenértékű, felsőfokú végzettség előny.
- Legalább 2 év műszaki támogatói vagy hasonló területen szerzett tapasztalat.
- Holland nyelvtudás (beszéd, írás, olvasás, szövegértés).
Amit nyújtunk / Benefits
Feladata az ügyfélszolgálat vagy műszaki támogatás által továbbított, eszkalált esetek kezelése telefonon, chaten vagy e-mailen keresztül. Hibaelhárítással segít üzleti és technikai kérdésekben (beleértve a karbantartási központokkal való műszaki együttműködést is).
Támogatja a rendelések feldolgozását, gyűjti a visszajelzéseket gyakori termékhibákról, és gyors, hatékony, professzionális megoldásokat nyújt az ügyfelek számára.
