Skip to main content

Pozíció leírása / Job description

Debreceni partnerünkhöz keresünk HOLLAND nyelvű telefonos technikai ügyfélszolgálati munkatársakat.

  • Ügyfélproblémák kezelése a bejelentéstől a megoldásig.
  • Hardver/szoftver problémák kutatása, diagnosztizálása, hibaelhárítása és megoldások azonosítása.
  • Szabványos eljárások betartása a megoldatlan problémák megfelelő belső csapatokhoz történő eszkalálására.
  • Gyors, megbízható és pontos információ nyújtása az ügyfeleknek, miközben fenntartja a hatékony kommunikációt az ügyfél tempójához és technikai szintjéhez igazodva.
  • Segítségnyújtás az ügyfeleknek a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos információkkal, a leírásokban vázolt releváns híváskezelési protokollok alkalmazásával.
  • Felelősség a kapcsolatfelvétel időben történő megoldásáért, miközben minden ügyfélinterakció során fenntartja a legmagasabb minőséget.

Elvárások / Requirements

  • Microsoft Office ismeretek
  • Kiváló együttműködési képesség
  • Pozitív hozzáállás
  • Erősen ügyfélközpontú
  • Kiváló kommunikációs készség (szóban és írásban egyaránt), magabiztos és professzionális holland kommunikáció minden szinten.
  • Kiváló problémamegoldó képesség
  • Legalább középiskolai végzettség, vagy azzal egyenértékű, felsőfokú végzettség előny.
  • Legalább 2 év műszaki támogatói vagy hasonló területen szerzett tapasztalat.
  • Holland nyelvtudás (beszéd, írás, olvasás, szövegértés).

Amit nyújtunk / Benefits

Feladata az ügyfélszolgálat vagy műszaki támogatás által továbbított, eszkalált esetek kezelése telefonon, chaten vagy e-mailen keresztül. Hibaelhárítással segít üzleti és technikai kérdésekben (beleértve a karbantartási központokkal való műszaki együttműködést is). 
Támogatja a rendelések feldolgozását, gyűjti a visszajelzéseket gyakori termékhibákról, és gyors, hatékony, professzionális megoldásokat nyújt az ügyfelek számára.

Randstad Hungária Kft. logó

Holland nyelvű techikai ügyélszolgálati munkatárs

Debrecen
Full time

Published on 23.05.2025

Share this job now