Feladatok:
- Látogatók fogadása
- Telefonhívások kezelése
- Angol nyelvű hívások kapcsolása az illetékesekhez
- Üzenetek továbbítása üzenethagyás esetén
- Szervezési feladatokban való részvétel (repülőjegy foglalás, taxirendelés,szállodaügyintézés, rendezvények szervezésében együttműködés)
- Beérkező számlák iktatása helyettesítéskor
- Rendkívüli események esetén azonnali intézkedés (pl. tűzeset)
Az állás betöltéséhez szükséges:
- Középfokú végzettség (gazdasági végzettség előny)
- 1-2 év recepciós tapasztalat
- Aktív középfokú angol nyelvtudás
- Alapfokú számítógép kezelői ismeretek
- Jó kommunikációs képesség
- Többműszakos munkarend vállalása
Amit kínálnak Számodra:
- Pozícióhoz illeszkedő bérezés
- Rugalmas munkakörülmények
- Lendületes csapat
- Fejlődési lehetőség
- Emberközpontú vezetés
- A műszakokhoz igazodva Kecskeméten belül saját buszjáratot lehet igénybe venni ingyen
Munkaidő:
- Többműszakos munkarend (műszakok hétfőtől péntekig vannak, hetente váltakozó rendben 5:40 - 13:45, 13:40 - 21:45)
Munkavégzés helye:
- Kecskemét
Jelentkezés módja:
Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően?
A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].