Leendő feladatok:
- Recepció-felügyelet egy kolléganővel közösen, vendégek, illetve ügyfelek fogadása, adminisztrálása, vendégül látása
- Beérkező hívások fogadása, üzenetek továbbítása
- Tárgyalótermek foglalása, tárgyalások szervezése
- Iratok, levelek érkeztetése, iktatása, továbbítása
- Részvétel utazásszervezési feladatokban
- Felmerülő adminisztrációs feladatok ellátása
- Munkatársak támogatása irodát érintő kérdésekben
- Vállalati parkolási rendszerrel kapcsolatban felmerülő feladatok elvégzése
- Felsővezetői asszisztensi feladatok ellátása
- Céges rendezvények szervezésének és lebonyolításának támogatása
- Az iroda üzemeltetéséhez, zavartalan napi működtetéséhez szükséges eszközök, készletek (irodaszer, konyhai fogyóeszközök stb.) rendelése
Elvárások:
- Minimum középfokú végzettség
- Társalgási szintű angol nyelvismeret (telefonon, élőszóban és írásban egyaránt)
- MS Office használat (Word, Excel, PowerPoint)
- Kiváló kommunikációs készség
- Aktív, agilis hozzáállás
- Pontosság, precizitás
- Jó szervező és koordináló képesség
- Jó kapcsolatteremtő és problémamegoldó képesség
Előnyt jelent:
- Hasonló területen szerzett legalább 1 éves tapasztalat
Amit Ők nyújtanak Neked:
- Stabil, magyar tulajdonú vállalat, hosszú távú munkalehetőség
- Támogató légkör és csapat
- Modern, jól megközelíthető iroda
- Változatos feladatok (magyar és nemzetközi ügyfelek)
Munkavégzés helye:
- Budapest XIII. kerület, Váci út 80. (Dózsa György úti metró közelében)
Jelentkezés módja:
- Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
- A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé.
- Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].