Feladatok:
- Vevői rendelések rögzítése, feldolgozása és nyomon követése
- Kapcsolattartás a belső részlegekkel (értékesítés, gyártás, logisztika)
- Az értékesítési csapat támogatása, szoros együttműködés a vezetőséggel
- Határidők, pontosság és minőség biztosítása a rendelésfeldolgozás során
- Rugalmas reagálás váratlan helyzetekre
Elvárások:
- Középfokú végzettség
- Több éves tapasztalat adminisztratív munkakörben
- Folyékony német vagy angol nyelvtudás
- IT-ismeret és gyors tanulási képesség ERP-rendszerek használatában
- Érdeklődés és tanulási hajlandóság
- Kitartás, szorgalom, precizitás, alaposság
- Nyitott, kommunikációképes, segítőkész személyiség
- Alkalmazkodóképesség stresszes vagy váratlan helyzetekben
- Következetes, megoldásorientált gondolkodás
- Elkötelezettség és lojalitás
- Önálló, felelősségteljes munkavégzés
Amit kínálnak:
- Stabil, nemzeközi háttér
- Támogató csapat
- Munkába járás támogatása
- Szakmai fejlődés lehetőség
- Versenyképes bérezés
Munkavégzés helye:
- Mágocs
Jelentkezés módja:
- Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat magyar és angol és/vagy német nyelven, valamint motivációs leveledet az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően?
- A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].
Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts