Skip to main content

IRODAI ÜGYINTÉZŐ

A pozícióhoz tartozó főbb feladatok:

  • Könyvelés-előkészítésben történő részvétel
  • Fizikai állománnyal kapcsolatos napi feladatokban történő közreműködés
  • Munkaidő- és jelenléti nyilvántartások, szabadságkérelmek kezelése
  • Munkatársak ki- és hazautaztatásának koordinálása
  • Kapcsolattartás hivatalokkal, hatóságokkal és partnerekkel

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség pénzügyi/számviteli területen
  • Minimum 1 év hasonló adminisztratív tapasztalat megléte
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Magabiztos számítógépes ismeretek (MS Office)
  • B kategóriás jogosítvány és aktív vezetési tapasztalat

Előnyt jelent:

  • Felsőfokú végzettség (pénzügy/számvitel)
  • Német, vagy holland nyelvtudás
  • Külföldi hivatali ügyintézésben szerzett jártasság

Amit Partnerünk kínál:

  • Versenyképes alapfizetés
  • Lakhatás biztosítása teljes rezsivel, valamint a ki- és hazautazás támogatása
  • Modern, jól felszerelt irodai környezet
  • Év végi prémium lehetősége a vállalati teljesítmény függvényében
  • Stabil, hosszú távú, nemzetközi háttérrel rendelkező munkakörnyezet
  • Családias, támogató csapat

Munkavégzés helye és ideje:

  • Terneuzen, Hollandia
  • Hétfőtől-péntekig 9:00-17:00 óráig

 

Ha fontos számodra a biztos háttér, a támogató közeg és a nemzetközi tapasztalatszerzés lehetősége, küldd el jelentkezésedet még ma!

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts

IRODAI ÜGYINTÉZŐ

Hungary
Full time

Published on 26.10.2025

Share this job now

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts