Legyél te az új Irodai asszisztensünk!
Egy világszerte jelen lévő technológiai vállalat magyarországi csapatába keresünk új kollégát, aki szívesen segíti a háttérfolyamatokat és gördülékennyé teszi a mindennapi irodai működést.
Ez a vállalat innovatív számítástechnikai és elektronikai eszközöket gyárt és fejleszt – a laptopoktól az adatközponti rendszerekig –, így nálunk igazán nemzetközi környezetben, modern irodai háttérrel dolgozhatsz.
Feladatok
-
Igények rögzítése és utókövetése belső rendszerekben
-
Teljeskörű adminisztráció, dokumentumkezelés, iktatás
-
Kapcsolattartás társosztályokkal, beszállítókkal és külső partnerekkel
-
Határidők nyilvántartása, betartatása
-
Adatbázisok vezetése, riportok készítése
-
Számlák előkészítésében, követésében való közreműködés
-
Levelezés globális csapatokkal
-
Ad-hoc irodai feladatok: nyomtatás, szkennelés, szervezés
-
Felsőfokú végzettség vagy azzal egyenértékű adminisztratív tapasztalat
-
1–2 év releváns szakmai tapasztalat
-
Felhasználói szintű Microsoft Office ismeretek (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
-
Magabiztos angol nyelvtudás (minimum B2 szint, írásban és szóban)
-
Kiváló kommunikációs és szervezőkészség
-
Pontosság, megbízhatóság, csapatszellem
-
Nyitottság a tanulásra és fejlődésre, ügyfélközpontú gondolkodás
Előny: számítástechnikai műszaki ismeretek, ügyfélkapcsolati tapasztalat.
-
Medicover egészségbiztosítás + fogászati ellátás
-
Generali élet- és balesetbiztosítás
-
SZÉP kártya juttatás
-
KPI bónuszrendszer
-
Stabil, nemzetközi háttér és barátságos, támogató Adminisztratív csapat