Skip to main content

HR KOORDINÁTOR

Az alábbi feladatok várnak Rád:

  • Toborzási és kiválasztási folyamatok támogatása.
  • Munkavállalói belépések, kilépések, változások adminisztrációja.
  • HRIS rendszer (toborzási program) működtetésében való részvétel.
  • Kapcsolattartás a munkavállalókkal és vezetőkkel napi HR kérdésekben.
  • Aktív részvétel a bérszámfejtési feladatok előkészítésében és támogatásában.

Téged keresünk, ha:

  • Pörgős, energikus és proaktív személyiség vagy, aki szívesen dolgozik dinamikus környezetben.
  • Rendelkezel közép- vagy felsőfokú gazdasági végzettséggel (közgazdasági vagy humán erőforrás területen), valamint legalább 1–2 év releváns szakmai tapasztalattal HR területen.
  • Pályakezdők jelentkezését is várjuk, amennyiben HR végzettséggel, magabiztos Excel- és angoltudással, valamint legalább fél év szakmai gyakorlattal rendelkeznek – például egyetem mellett, kölcsönző cégnél vagy más, lendületes munkakörben.
  • Fontos, hogy magabiztos Excel-ismeretekkel rendelkezz a HR riportok és statisztikák elkészítéséhez.
  • Valamint rendelkezel kommunikációképes angol nyelvtudással, amely elsősorban az anyavállalattal való kapcsolattartáshoz és a céges rendszerek használatához szükséges.

Előnyt jelent:

  • Bérszámfejtő vagy TB ügyintéző képzésed van, vagy nyitott vagy megtanulni és fejlődni ezen a területen.
  • Succesfactor felhasználói tapasztalat,
  • Nexon használatban jártasság felhasználói oldalon,
  • Canva használatában jártasság,
  • B kategóriás jogosítvány.

Amit Partnerünk kínál:

  • 13. havi fizetés december közepén.
  • Kiszámíthatóság: a bérek minden hónap 4. munkanapján érkeznek, szükség esetén munkabérelőleg is igényelhető 3 hónap után.
  • Utazási támogatás: autóval 30 Ft/km, tömegközlekedésnél 86% térítés.
  • Elismerés: törzsgárda jutalom már 2 év után, és bónusz a sikeres ajánlásokért.
  • Fejlődési lehetőség: céges képzések és tréningek, amelyek segítenek szakmailag előrelépni.
  • Kiegyensúlyozott munka-magánélet: nyáron 1 hét, télen az ünnepek alatt gyártásleállás, így előre tervezheted a szabadságod.
  • Csapatszellem: céges rendezvények és programok, amelyek valódi közösségi élményt nyújtanak.
  • Egészségmegőrzés: sportolási lehetőségek támogatása.

Munkavégzés helye: Kaposvár

Munkaidő: Napi 8 órás munkaidő rugalmas kezdéssel (7:45–16:15), 30 perc ebédszünettel.

A törzsidő 9:00–15:00 között van, heti 1 nap Home Office lehetőséggel, élethelyzethez igazodva.

 

Ha úgy érzed, hogy megfelelsz a leírtaknak, és szívesen lennél kulcsszereplő egy megbízható vállalat növekedésében, ne habozz – küldd el önéletrajzodat még ma a „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].

HR KOORDINÁTOR

Somogy
Home office / Hybrid

Published on 19.09.2025

Share this job now