
Pozíció leírása / Job description
Dinamikus, nemzetközi Partnerünkhöz keressük lelkes HR & GA specialista kollégát, aki több országot is támogatna, és proaktív munkájával hozzájárul a HR szervezet zökkenőmentes mindennapjaihoz.
A pozíció betöltéséhez fontos a min. 2-3 év tapasztalat HR generalista / specialista területéről, valamint a folyékony angol nyelvtudás.
-
Részvétel a teljes toborzási folyamatban (hirdetések, önéletrajz szűrés, interjúk szervezése, első körös interjúk lebonyolítása).
-
Kapcsolattartás a bérszámfejtéssel és különböző beszállító partnerekkel
-
Napi ad-hoc feladatok, teendők ellátása a helyi munkavállalók tekintetében
-
A szervezeti információk és személyzeti dokumentumok folyamatosan frissen tartása
-
HR rendszerben való adminisztráció, koordináció (felhasználók regisztrációja, beállítások).
-
Onboarding és offboarding folyamatok koordinálása
-
Részvétel képzések és céges események szervezéséhez, hozzájárulva a pozitív munkahelyi légkörhöz.
-
A munkavédelmi feladatok támogatása, biztosítva a biztonságos munkakörnyezetet.
-
Belső kommunikáció támogatása
Elvárások / Requirements
Téged keresünk, ha:
-
Felsőfokú végzettséggel rendelkezel (HR irányultság előny).
-
2-3 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel.
-
Magabiztosan beszélsz angolul
-
Proaktív és önálló vagy, kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel.
-
Jártas vagy az MS Office programokban.
Amit nyújtunk / Benefits
Alapbéren túl:
-
Cafeteria
-
éves bónusz
-
Home office lehetőség
-
Bérlettámogatás
-
Sporttámogatás
-
Fejlődési lehetőség
-
Jó hangulatú, támogató csapat
