Skip to main content

Internal Payroll Specialist

  • A belső munkavállalói állomány bérszámfejtésének és TB elszámolásának pontos, határidőre történő elvégzése
  • A kapcsolódó adatok naprakészen tartása, ellenőrzése és karbantartása
  • Hóközi és hóvégi bérszámfejtési feladatok, valamint a szükséges hatósági adatszolgáltatások elkészítése
  • TB ellátásokhoz kapcsolódó ügyintézés és jelentések határidőre történő leadása
  • Havi zárási feladatok ellátása: hónapzárás, bevallások, könyvelési fájlok előkészítése
  • Bérszámfejtéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok kezelése: juttatások, levonások, letiltások, munkarendek beállítása

Elvárások / Requirements

  • Középfokú, szakirányú végzettség (bér- és TB ügyintéző vagy ennek megfeleltethető)
  • Minimum 2-3 év releváns szakmai tapasztalat bérszámfejtési és TB területen
  • Gyakorlott felhasználói szintű számítógépes ismeretek, MS Office alkalmazások magabiztos ismerete
  • Precíz, pontos munkavégzés
  • Nexon bérprogram ismerete előny

Amit nyújtunk / Benefits

  • Home-office munkavégzés (alkalmankénti bejárás)
  • Stabil, multinacionális vállalati háttér
  • Hosszú távú és kihívásokkal teli munkalehetőség
  • Modern, jól felszerelt munkahelyi környezet
  • Felkészült szakemberekből álló csapatban való munkavégzés
  • Szakmai támogatás, képzések

a0tbI00000K2xuwQAB

Internal Payroll Specialist

Budapest
Full time

Published on 04.06.2025

Share this job now