Amit kínálnak:
- Asszisztensi munkakörben kiemelkedő fizetés
- Bruttó, bejelentett bérezés és alkalmazotti munkaviszony
- Stabil, megbízható munkaadó
- Hosszútávú munkalehetőség
- Rugalmas munkavégzés: a próbaidő letelte után Home Office lehetőség megállapodás szerint
- Lendületes, jó hangulatú, összetartó csapat
- Negyedévente céges csapatépítő rendezvények
Feladatok:
- Értékesítés előkészítési feladatok
- Cégen belüli más szervezeti egységek munkatársaival való kapcsolattartás
- Adminisztratív feladatok: ajánlatok, szerződések, költségtervek előkészítése
- Adatbázis gyűjtés, listák készítése
- LinkedIn fiók kezelése
- Ügyfél adatlapok készítése és kezelése CRM rendszerben
- Külsős szolgáltatói ajánlatok kérése, összegzése
Az állás betöltéséhez szükséges:
- Minimum középfokú végzettség
- Hasonló munkakörben eltöltött legalább másfél év igazolható referenciával
- Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) ismerete, készség színtű használata
- Angol nyelvtudás középszinten (LinkedIn használathoz, ajánlatokhoz)
- Pontosság, megbízhatóság
- Jó kommunikációs készség, munkaidő jó beosztása
- Önálló munkavégzés
- Jó problémamegoldó képesség, rugalmasság, terhelhetőség
Munkavégzés helye: Budapest, XIV. kerület, a próbaidő letelte után megbeszélés szerinti Home Office
Munkaidő: teljes munkaidő, hétfőtől péntekig napi 8 óra
Jelentkezés módja:
Küldd el lehetőleg fényképes önéletrajzodat és nettó fizetési igényedet az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak.
A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].
Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts