Ugrás a tartalomra

Ügyfélszolgálati csoportvezető

Csatlakozz a városi mobilitás jövőjéhez ügyfélszolgálati csoportvezetőként! Ha szeretnél az egyik leggyorsabban növekvő technológiai vállalatnál dolgozni és fejlődni, és vezettél már csapatot, ez a lehetőség Neked szól. Jelentkezz még ma!

Feladatok:

  • Ticketek kezelésének felügyelete, és az ügyfélpanasz-kezelés minőségének rendszeres ellenőrzése
  • A heti shiftrendszer üzemeltetése, munkaidő beosztása minden ügyfélszolgálati tevékenységre vonatkozóan
  • Az egyéni és csoportteljesítmény folyamatos monitorozása, a kvalitatív és kvantitatív értékelési módszertanok folyamatos fejlesztés
  • Proaktív és folyamatos kapcsolattartás a különböző területeken dolgozó kollégákkal
  • Az ügyfélszolgálati területen használt formátumokban precíz adminisztráció
  • Meglévő folyamatok aktualizálása, javítása, fejlesztési javaslatok tervezése és megvalósítása
  • Az ügyfélszolgálati munkatársak onboarding folyamatainak felügyelete



Elvárások:

  • Minimum 3 év ügyfélszolgálati szakértő vagy csoportvezetői pozícióban szerzett tapasztalat
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Komplex gondolkodásmód,
  • Gyors problémamegoldó képesség



Előny:-

Amit ajánlunk:

  • Éves bónusz
  • Fejlődési lehetőség
  • Home office (minimum heti 2 nap)



Elvárások: 
  • Minimum 3 év ügyfélszolgálati szakértő vagy csoportvezetői pozícióban szerzett tapasztalat
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Komplex gondolkodásmód,
  • Gyors problémamegoldó képesség
Amit nyújtunk: 

-

Ügyfélszolgálati csoportvezető

Budapest
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 12.06.2024

Állás megosztása