Csatlakozz a városi mobilitás jövőjéhez ügyfélszolgálati csoportvezetőként! Ha szeretnél az egyik leggyorsabban növekvő technológiai vállalatnál dolgozni és fejlődni, és vezettél már csapatot, ez a lehetőség Neked szól. Jelentkezz még ma!
Feladatok:
- Ticketek kezelésének felügyelete, és az ügyfélpanasz-kezelés minőségének rendszeres ellenőrzése
- A heti shiftrendszer üzemeltetése, munkaidő beosztása minden ügyfélszolgálati tevékenységre vonatkozóan
- Az egyéni és csoportteljesítmény folyamatos monitorozása, a kvalitatív és kvantitatív értékelési módszertanok folyamatos fejlesztés
- Proaktív és folyamatos kapcsolattartás a különböző területeken dolgozó kollégákkal
- Az ügyfélszolgálati területen használt formátumokban precíz adminisztráció
- Meglévő folyamatok aktualizálása, javítása, fejlesztési javaslatok tervezése és megvalósítása
- Az ügyfélszolgálati munkatársak onboarding folyamatainak felügyelete
Elvárások:
- Minimum 3 év ügyfélszolgálati szakértő vagy csoportvezetői pozícióban szerzett tapasztalat
- Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
- Komplex gondolkodásmód,
- Gyors problémamegoldó képesség
Előny:-
Amit ajánlunk:
- Éves bónusz
- Fejlődési lehetőség
- Home office (minimum heti 2 nap)
Elvárások:
- Minimum 3 év ügyfélszolgálati szakértő vagy csoportvezetői pozícióban szerzett tapasztalat
- Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
- Komplex gondolkodásmód,
- Gyors problémamegoldó képesség
Amit nyújtunk:
-