Partnerünk, egy logisztikai cég szolgáltató központjának, motivált és elkötelezett csapatába keresünk tapasztalt, pénzügyi fókuszú Ügyvezetői asszisztens munkatársat a magyar ügyvezető munkájának támogatására.
Feladatok:
Bejövő számlák ellenőrzése, adminisztrációja, számlázó programba való felvitele,
kimenő számlák teljesítési igazolások kiállítása, iktatása, banki utalások jóváhagyása,
pénzügyi adatok, havi kimutatások felvitele az anyavállalat vállalatirányítási rendszerébe,
aktív közreműködés a havi zárások előkészítésében, szoros együttműködés az ügyvezetővel,
könyvelővel, bérszámfejtő céggel havi egyeztetés,
ügyvezető napi munkájának támogatása, ezzel járó irodavezetői és HR-hez kapcsolódó feladatok ellátása,
interjúkon való részvétel, a HR oldal képviseletében.
Pénzügyi területen szerzett végzettség,
legalább 3-5 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat,
proaktiv, logikusan gondolkodó, precíz személyiség,
magabiztos angol nyelvtudás,
rendszerszemlélet, terhelhetőség, kreativitás.
Hibrid munkavégzés, heti 1 nap iroda, 4 nap flexibilis home office,
diverz munkakör, izgalmas feladatok, projektek,
képzések, szakmai fejlődés támogatása,
stabil, nemzetközi hátterű vállalat.
pénzügyi, számlázási, vállalatirányítási programok ismerete,
Webtax rendszer használatában szerzett tapasztalat.