Menedzser asszisztensként az alábbi feladatok ellátásában számítanak a Rád:
- Felsővezetők/tulajdonosok teljes körű személyi asszisztenciája (munka és magánügyekben is)
- Erőforrások támogatása akár belső toborzás segítése, kapcsolattartás HR szolgáltató cégekkel
- Partnercégekkel történő kapcsolattartás (telefonon, emailen keresztül)
- Esetlegesen felmerülő ügyek ad-hoc jellegű intézése (bank, időpontok egyeztetése, szerződések menedzselése)
- Emailek és telefonok kezelése, illetve általános irodavezetői feladatok ellátása
- Pénzügyi vezető esetenkénti támogatása
- Lakóingatlanok bérbeadói ügyintézése, kapcsolattartás a bérlőkkel, közmű szolgáltatókkal
Sikeres pályázója vagy a pozíciónak, ha:
- Középfokú végzettséggel rendelkezel, ideálisan pénzügyi vagy HR területen
- Összességében legalább 5 éves munkatapasztalatod van, melyből minimum 2 év hasonló munkaterületen
- Felhasználói szintű MS Office ismereteid vannak - leginkább az excel kezelésében vagy magabiztos
Előnyként tekint rá partnerünk, ha van:
- Felsőfokú végzettséged
- Angol VAGY német kommunikáció képes nyelvtudásod
Amit nyújtani tudnak mindezért cserébe:
- SZÉP kártya juttatás próbaidőt követően 10.000 Ft/hó, majd az első évet követően 20.000 Ft/hó
- Céges mobiltelefon
- 30%-os vásárlási kedvezmény a saját üzletekben
- Gyümölcs, fagyi vagy süti napok rendszeresen
- Kávé, tea, üdítők és egyéb frissítők érhetőek el
Égyéb informácók:
- Munkavégzés helye: Budapest I. kerület - negyed óra sétára a Déli pályaudvartól
- Munkaidő: 8.30 VAGY 9.00-tól - 17.00 VAGY 17.30-ig
Amennyiben úgy érzed hatékonyan tudnád támogatni partnerünk felsővezetőit, úgy várjuk frissített szakmai önéletrajzod a "Jelentkezés" gombra kattintva!