Ugrás a tartalomra

MENEDZSER ASSZISZTENS

Menedzser asszisztensként az alábbi feladatok ellátásában számítanak a Rád:

  • Felsővezetők/tulajdonosok teljes körű személyi asszisztenciája (munka és magánügyekben is)
  • Erőforrások támogatása akár belső toborzás segítése, kapcsolattartás HR szolgáltató cégekkel
  • Partnercégekkel történő kapcsolattartás (telefonon, emailen keresztül)
  • Esetlegesen felmerülő ügyek ad-hoc jellegű intézése (bank, időpontok egyeztetése, szerződések menedzselése)
  • Emailek és telefonok kezelése, illetve általános irodavezetői feladatok ellátása
  • Pénzügyi vezető esetenkénti támogatása
  • Lakóingatlanok bérbeadói ügyintézése, kapcsolattartás a bérlőkkel, közmű szolgáltatókkal

Sikeres pályázója vagy a pozíciónak, ha:

  • Középfokú végzettséggel rendelkezel, ideálisan pénzügyi vagy HR területen
  • Összességében legalább 5 éves munkatapasztalatod van, melyből minimum 2 év hasonló munkaterületen
  • Felhasználói szintű MS Office ismereteid vannak - leginkább az excel kezelésében vagy magabiztos

Előnyként tekint rá partnerünk, ha van:

  • Felsőfokú végzettséged
  • Angol VAGY német kommunikáció képes nyelvtudásod

Amit nyújtani tudnak mindezért cserébe:

  • SZÉP kártya juttatás próbaidőt követően 10.000 Ft/hó, majd az első évet követően 20.000 Ft/hó
  • Céges mobiltelefon
  • 30%-os vásárlási kedvezmény a saját üzletekben
  • Gyümölcs, fagyi vagy süti napok rendszeresen
  • Kávé, tea, üdítők és egyéb frissítők érhetőek el

Égyéb informácók:

  • Munkavégzés helye: Budapest I. kerület - negyed óra sétára a Déli pályaudvartól
  • Munkaidő: 8.30 VAGY 9.00-tól - 17.00 VAGY 17.30-ig

Amennyiben úgy érzed hatékonyan tudnád támogatni partnerünk felsővezetőit, úgy várjuk frissített szakmai önéletrajzod a "Jelentkezés" gombra kattintva!

MENEDZSER ASSZISZTENS

Hungary
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 22.05.2024

Állás megosztása