Az alábbi feladatok várnak majd Rád:
- Belső értékesítési / vevőszolgálati csapat összefogása, szakmai fejlődésük támogatása
- Vevői kiszolgálási folyamatok javítása, hatékonyabbá tétele
- CRM rendszer hatékony működtetése
- A hamarosan bevezetésre kerülő online rendelési felület (webshop) indításának támogatása, majd üzemeltetése és koordinálása
- Vevőszolgálat hatékony működésének biztosítása és irányítása
- Részvétel az értékesítési folyamatokban és a stratégia kidolgozásában
Amire a pozíció betöltéséhez szükséged lesz:
- Felsőfokú gazdasági végzettség
- Minimum 5 év sikeres értékesítés / vevőszolgálat vezetésben szerzett tapasztalat FMCG / HORECA területen
- Legalább 10 fős csapat irányításában szerzett jártasság
- Webshop bevezetésben és üzemeltetésben szerzett gyakorlat
- B kategóriás jogosítvány
- Magas szintű számítógépes ismeretek
A kiválasztásnál előnyt jelent:
- Angol nyelvtudás
Amit Partnerünk kínál:
- Tapasztalati szintnek megfelelő alapbér
- Éves bónusz (1 havi bérnek megfelelő összeg)
- Cafeteria (havi nettó 70.000 Ft Szép Kártya)
- Munkavégzéshez szükséges eszközök
- Stabil hátterű, folyamatosan fejlődő, magyar tulajdonú vállalat
Munkavégzés helye és munkaidő:
- Debrecen
- Rugalmas munkaidő
Amennyiben érdekel a meghirdetett pozíció, küldd el frissített önéletrajzod a „Jelentkezés” gombra kattintva!