Rapid toborzás a közösségi média erejével
Több, mint 9 millió magyar internetezik, ez a lakosság 89,7%-a.
80%-uk pedig közösségi média felhasználó.
Több, mint 10 000 megjelenés
Lokációtól függően átlagosan több, mint
10 000 megjelenés - így a nyitott pozíció mellett a márkádat is megismerik.
Jelöltek neked villámgyorsan
Pozíciótól, lokációtól és a hirdetés tartalmától függően akár 20 jelöltet kapsz. Az optimalizálást bízd ránk!
Akár 3x több jelentkező
Hatékonyan eléred a passzív álláskeresőket is, így a jelentkezők száma 3x több, mint hagyományos álláshirdetésnél.
Testreszabható hirdetéssel a legjobb eredményért
Brandre szabható megjelenés
Vállalatod és hirdetéseid arculatát összehangoljuk, hogy még vonzóbb lehess az álláskeresők számára.
Célzott megjelenés a közösségi médiában
Saját Facebook és Instagram felületeiken éred el a megfelelő jelölteket.
Optimalizált kommunikáció
A hirdetésed szövegét és vizuális megjelenését úgy alakítjuk ki, hogy a leghatékonyabban szólítsa meg célközönséged.
Szűrőkérdések a minőségi jelöltekért
Előzetes egyeztetés alapján, a pozícióhoz tartozó szűrőkérdésekkel keresünk minőségi jelölteket.
Hogyan épül fel a folyamat?
1.
Felmérjük az igényeidet és egyeztetünk a pozíció részleteiről és a szűrőkérdésekről
2.
A pozícióhoz tartozó kompetenciák alapján elkészítjük és elindítjuk hirdetésed célcsoportra optimalizáltan.
3.
Továbbítjuk a beérkező jelölteket formázott Excel dokumentumban, hogy könnyen átlásd.
Gyakran Ismételt Kérdések a Rapid szolgáltatásról
A RAPID egy villámgyors toborzási szolgáltatás, amely a közösségi média erejét használja fel a munkaerő megtalálására. A legjobb toborzási lehetőség akkor, ha az első kapcsolatfelvételig elegendő néhány kérdésre adott válasz a jelölttől.
A RAPID szolgáltatás több előnnyel jár:
- Gyors leadek: Akár már másnap találhatsz megfelelő jelölteket.
- Célzott hirdetések: Hatékonyan éred el passzív álláskeresőket.
- Testreszabható hirdetések: Arculatodhoz és célcsoportodhoz igazítható hirdetések.
- Szűrőkérdések: Minőségi jelöltek keresése előzetesen egyeztetett kérdések alapján.
A jelentkezőt és a jelentkező adatait nevezzük Leadnek. A jelentkezés során a jelölt kitölt egy „űrlapot”, amelyen megadja a nevét, e-mail címét és telefonszámát, valamint az eldöntendő kérdésekre adott válaszokat.
A RAPID szolgáltatás bármilyen cég számára ajánlott, aki gyorsan és hatékonyan szeretne új munkatársakat találni. A szolgáltatás alkalmas kis-, közép-, és nagyvállalatoknak egyaránt.
A lead mennyisége a pozíciótól, a lokációtól és a hirdetés tartalmától függ. Átlagosan akár 20 jelöltet is kaphatsz a pozícióhoz néhány napon belül.
A hirdetést a vállalatod arculatához és a célcsoportodhoz igazítjuk. A hirdetés szövegét és vizuális megjelenését is optimalizáljuk, hogy a lehető legjobban szólítsuk meg a célközönséget.
A minőségi jelöltek megtalálása érdekében előzetes egyeztetések alapján alkalmazzuk a pozícióhoz tartozó szűrőkérdéseket. Ezek a kérdések a munkakör betöltése szempontjából fontos kérdések, pl.: Van targoncavezető képesítése? Van tapasztalata hasonló pozícióban? Tudja vállalni a több műszakot? Van jogosítványa? Beszél angolul?
Az eredmények gyorsabban érhetők el, mint a hagyományos álláshirdetéseknél, akár már másnap megtalálhatod a megfelelő jelöltet.
A kapcsolatfelvételt követően küldünk egy dokumentumot, amiben konkrét példákat, ötleteket találsz, de a főbb információk az alábbiak:
- Hirdető neve, a pozíció neve, a munkavégzés helye.
- Logo (ha szeretnéd, hogy a hirdetésben szerepeljen).
- Minimum 5 dolog, amit ajánlasz a munkavállalóknak.
- Maximum 5 követelmény, amit a jelentkezőktől vársz.
- Pár szóban érdekességek a vállalatról.
- 3-5 eldöntendő kérdés, amire választ vársz a jelentkezőtől.
A beérkező jelölteket formázott Excel dokumentumban továbbítjuk, hogy könnyen átlásd. Hetente többször küldjük a leadeket, hogy mielőbb fel tudd venni velük a kapcsolatot. A táblázat tartalmazni fogja a jelölt nevét, e-mail címét, telefonszámát, valamint a kérdésekre adott válaszokat.