
Vevői minőségügyi mérnök
- Kapcsolattartás a vevőkkel, a minőségi elvárások teljesülésének biztosítása érdekében.
- A termelési folyamatok minőségbiztosítási támogatása, a gyártási problémák megelőzése és kezelése céljából.
- Vevői reklamációk és hibajelzések elemzése, valamint ezekről részletes kimutatások és riportok készítése.
- Belső képzések koordinálása és felügyelete a nem megfelelőségek kezelésével és megelőzésével kapcsolatban.
- Javító intézkedések kidolgozása vagy azokban való aktív részvétel, a nem megfelelőségek megszüntetése érdekében.
- Szoros együttműködés a társosztályokkal, a minőségügyi célok közös elérésének támogatása érdekében.
Elvárások / Requirements
- Felsőfokú műszaki végzettség
- Minimum 3 év szakmai tapasztalat
- 8D, Ishikawa, 5Why, FMEA, CP, MSA, SPC ismerete
- Minőségbiztosítási szabványok ismerete (IATF 16949, VDA)
- Minimum középfokú német és/vagy angol nyelvtudás
Amit nyújtunk / Benefits
- Cafetéria
- Negyedéves teljesítményalapú bónusz
- Bejárás támogatása
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy megbízható vállalatnál
- Nemzetközi, multinacionális vállalati környezet
a0tbI00000NiaxCQAR